Toon posts:

Beeldscherm gaat spontaan aan en uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatste paar dagen valt mijn beeldscherm uit om gelijk weer aan te gaan en hoop dat het niets ernstigs is. Het lijkt alsof de stroom eraf gaat en direct weer aan. Lijkt alleen niet aan de (stroom)stekkers, te liggen die zitten allemaal goed vast. En als het beeld op zwart springt blijft het powerlampje branden.

videokaart: Club3d ATI radeon 9600
beeldscherm: iiyama e438S

Iemand een idee waar het probleem kan liggen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2006 14:57 ]

Verwijderd

Hoe oud is die monitor? als die namelijk al +5 jaar is dan zou ik namelijk in de richtng van de monitor zelf gaan zoeken (oftewel: die zou wel eens bijna kapot kunnen zijn...)

Om de grafische kaart te kunnen uitsluiten zou ik eens proberen of de monitor hetzelfde doet als die aan een andere grafische kaart hangt op een andere pc (om alles te kunnen uitsluiten).

Als de monitor het nog steeds doet: dan is het zeer waarschijnlijk de monitor, anders zal het zoeken worden...

Verwijderd

Topicstarter
De monitor is ongeveer 1 jaar oud (tft). Zal eens proberen er nog een beeldscherm op aan te sluiten en kijken wat daarmee gebeurd.

edit:

het aan en uit gaan gebeurt random en zeker niet iedere 15 min ofzo. Kan zo een heel uur niets zijn en dan plots 2x op zwart gaan.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2006 15:15 ]