Hoi allemaal, ik ben op zoek naar een nieuwe breedbeeld tv met beeldbuis. Ik ben zelf niet zo thuis in tv schermen, dus ik weet helemaal niet welke goed is en welke niet. Ik heb er dus nog geen op het oog. Daarom vraag ik jullie hulp voor het geven van een tv met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Mijn budget is ongeveer 400-500 euro. Alvast bedankt!
Wat heb je zelf al opgezocht? Dit is een erg open vraag.
Verwijderd
Kijk en vergelijk zou ik zeggen in de winkel. Elk merk heeft zo zijn eigen beeldkarakteristiken en het hangt dus af wat jij dus mooi vindt.
En voor 400-500 euro kan je best slagen voor een redelijke 32" CRT breedbeeld tv.
En voor 400-500 euro kan je best slagen voor een redelijke 32" CRT breedbeeld tv.
Ik heb zelf nog niet in de winkel gekeken of iets opgezocht, omdat ik weinig van tv's afweet. Ik dacht dat ik hier beter naar ervaringen van mensen met breedbeeld tv's kon vragen voordat ik naar de winkel ging.
Nope, beter doe je het andersom en ga je eerst zelf kijken. WIj kunnen namelijkVerwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:58:
Ik heb zelf nog niet in de winkel gekeken of iets opgezocht, omdat ik weinig van tv's afweet. Ik dacht dat ik hier beter naar ervaringen van mensen met breedbeeld tv's kon vragen voordat ik naar de winkel ging.
a) onmogelijk in jouw hoofd kijken
b) Onmogelijk in jouw portemonne kijken
c) Nog veel onmogelijker bepalen wat goed voor je is en wat je mooi vind enzo.
Maar dat had je ook zelf kunnen zien als je even de Algemene gedragsregels (Netiquette) had bekeken
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
De Philips 28PW8720/12 is een mooie, die heb ik thuis ook staan 
Die kostte me enige tijd geleden €500 en bevalt uitstekend.
Klik hier voor een link
72cm (vind ik genoeg) platte beeldbuis, 100Hz. Goede teletekst functies (ben fan
)
Prima geluid, ik heb er niets over te klagen.
Maar het hangt natuurlijk wel van je eisen af
Die kostte me enige tijd geleden €500 en bevalt uitstekend.
Klik hier voor een link
72cm (vind ik genoeg) platte beeldbuis, 100Hz. Goede teletekst functies (ben fan
Prima geluid, ik heb er niets over te klagen.
Maar het hangt natuurlijk wel van je eisen af
[ Voor 15% gewijzigd door Gonadan op 30-06-2006 13:02 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee, dat is net niet de goede volgorde, anders gaat iedereen hier diezelfde vraag stellen en dan wordt het nogal oninteressant. Dus eerst naar de winkel, eerst zelf een beeld krijgen en wat dingen testen (kan je doen door te kijken) en dan als je specifieke vragen hebt, mag je ze hier stellen.Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:58:
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()