Toon posts:

[Muis]Staat steeds vast.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey.
Ik heb een maf probleem. Ik heb een logitech cordless mouse. Typenummer weet ik niet maar het is er een met een aparte vorm. De mouse is dus draadloos en het ontvangertje loopt via een usb draadje naar een switch waar hij in zoon ps2 convertetje gaat. Hij zit dus in een switch samen met het beeldscherm en toetsenbord.
Ik heb de muis vanochtend stofvrij gemaakt en dat was nodig ook. Maar nu zit ik met een probleem.
Ik had de muis weer dichtgeschroefd en hij deed het perfect. Maar na ongeveer 5 min stond de muis vast. Voorderest deed alles het gewoon.
Toen wou ik een andere muis gebruiken en die deed het ook niet. Paar keer gereboot en weer de Logitech losgeschroefd van binnen gekeken en weer aangesloten.
Jehe hij deed het weer. Maar na 5 min stond hij weer vast. Toen kon ik een hele tijd geen 1 muis meer gebruiken. Ook een andere vaste microsoft muis deed het niet.
Dus toen heb ik alles van de switch gehaald en alleen op de pc gezet. Hielp ook niet.
Toen weer alles op switch gezet en de logitech eraangezet en die deed het weer tot die weer vastliep. Nou zit ik alleen met de microsoft muis die het wel doet.
Is nu die Logtitech muis gaar, of mischien de ontvanger of toch iets met de pc.
Ik heb de kap van de muis wel even schoongemaakt met een heel klein beetje water op een doekje om het stof te verwijrderen.

Groetjes.

Ik heb op got en google gezocht maar niks gevonden. Op got stonden wel wat topics maar daar staat voor mij geen antwoord bij.

Specs:
Asus p5nd2 SLI
1Gig ram
XP sp2 uptodate.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2006 10:17 ]

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Heb je misschien boksen in de buurt staan die de ontvangst kunnen storen, of andere elektrische apparaten?

Wat voor muis heb je? Kan je misschien even kijken op de logitech site (daar staan plaatjes bij).

Wat je misschien ook nog kan proberen is de logitech software opnieuw installeren (eerst deinstalleren, en dan de laatste versie van de logitech site halen ofcourse;))

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 21:22
Is het een optische muis?
Wat bedoel je precies met vast staan? Gaat het lampje onder op de optische muis dan ook uit?

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

Verwijderd

Topicstarter
Ow nee muis met een balletje. Gewoon het cursortje staat vast en voorderest loopt alles door.
Ja heb 2 grote boxen op mijn bureau staan maar dat was nooit een probleem. En ik gebruik geen drivers. Zo heeft hij altijd gewerkt.
Ik kan de muis niet op internet vinden maar het is deze en dan zonder bal en in een andere kleur.
http://www.logitech.com/i...,CRID=2150,CONTENTID=5002