Ik heb een LaCie Bigger Disk Extreme 1TB nu is die aan het stuk gaan, mijn data raakt beschadigd. Dit is al een tijdje zo maar nu ik extra HD ruimte heb ben ik alles aan het over zetten helaas ben ik 300GB kwijt geraakt. Nu heb ik hem net geformatteerd op de normale manier nu gaf die een melding dat het niet gelukt was, ik heb het later op de snelle manier gedaan en dat wil wel. Maar er is toch iets mee aan de hand. Mijn garantie loopt bijna af dus ik stuur hem nog snel op
De 1TB zijn 4x250GB in RAID0 wat ik me nu afvraag als ik nu 4 grotere HD's koop bijvoorbeeld 4x750GB en die er in stop dan moet dat toch gewoon werken. Ik kan helaas nu nog niets testen omdat er nog een garantie zegel over de schroefjes zit.
Maar als ik dus gewoon 4 IDE schrijven koop die aansluit dan moet die toch 3TB herkenen, en kan ik toch zonder problemen een 3TB partitie aan maken. Of zie ik dit fout?
De 1TB zijn 4x250GB in RAID0 wat ik me nu afvraag als ik nu 4 grotere HD's koop bijvoorbeeld 4x750GB en die er in stop dan moet dat toch gewoon werken. Ik kan helaas nu nog niets testen omdat er nog een garantie zegel over de schroefjes zit.
Maar als ik dus gewoon 4 IDE schrijven koop die aansluit dan moet die toch 3TB herkenen, en kan ik toch zonder problemen een 3TB partitie aan maken. Of zie ik dit fout?