• JumperJack
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2025
hallo, ik wist niet zeker waar ik dit topic moest plaatsen, maar dit leek mij toch wel de beste plek.

nu is het zo dat ik een filmpje dat ik heb wil bewerken. en dan wel zo dat het filmpje hetzelfde blijft, maar dat het beeld in meerdere delen verdeeld wordt. net zoals je een dual-screen hebt. maar nu is het probleem dat ik freeware zoek die dit mogelijk maakt...

ik heb zelf op google gezocht, maar niets gevonden. ik wil het filmpje in ieder geval in minimaal negen gelijke stukken verdelen, en wat ook nog een belangrijke mogelijkheid van het programma moet zijn is dat ik er randen vanaf moet kunnen halen, omdat het filmpje in het geheel verdeeld moet worden in x aantal blokken van 512x256 (landscape)

ik ben nog zeker geen echte tweaker in de filmbewerking, zoals men wel kan lezen :P , maarja, dat kan ik nog wel worden :Y)

No Signature here

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-01 04:25

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

(jarig!)
Net zoals die blokken in '24' ? Of wil je dit voor een multi monitor weergave?

• JumperJack
sebastius schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 09:10:
Net zoals die blokken in '24' ? Of wil je dit voor een multi monitor weergave?
ik heb 24 niet gezien dus ik kan daarover niet oordelen :) maar het gaat over de racegame Trackmania Nations waar je ook je eigen tracks kunt bouwen. je hebt daar 'TVs' van 512x256 pixels (landscape) die dingen zijn best klein in de game maar je kan ze ook aan elkaar plakken. de game kan echter niet al die schermen als één geheel zien dus moet ik 'de film in stukjes knippen' :)

ik hoop dat het nu wat duidelijker is :P

[ Voor 8% gewijzigd door JumperJack op 30-06-2006 10:08 ]

No Signature here

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-01 18:46

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

ah; ow ik snap het. Het programma dat je zoekt heet 'Virtual dub', en de tool die je zoekt heet 'cropping' wat je wil is wel een boel pruts en piel werk, maar daarmee moet het kunnen!

Stoer; Marduq

• JumperJack
XangadiX schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:09:
ah; ow ik snap het. Het programma dat je zoekt heet 'Virtual dub', en de tool die je zoekt heet 'cropping' wat je wil is wel een boel pruts en piel werk, maar daarmee moet het kunnen!
owkee. dat ga ik proberen :) (het is freeware toch?? :P )

No Signature here

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

JumperJack schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 16:24:
[...]

owkee. dat ga ik proberen :) (het is freeware toch?? :P )
http://www.virtualdub.org/
zoals je hier kan lezen is het onder de GPL uitgebracht :)
Pagina: 1