Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
If I can't fix it, it ain't broken.
//edit, dit "kabel" is niet te fixxen, zitten 100e connectoren op 1 4kante mm oid, helaas. Het gaat dan ook om een gat in de kabel die van het printplaat naar het tft loopt.
[ Voor 34% gewijzigd door MrVegeta op 29-06-2006 23:15 ]
ik vroeg me al af hoe je het voor elkaar kreeg om zo'n hele reep dode pixels te krijgen, maar hier is het antwoord ..MrVegeta schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 23:13:
//edit, dit "kabel" is niet te fixxen, zitten 100e connectoren op 1 4kante mm oid, helaas. Het gaat dan ook om een gat in de kabel die van het printplaat naar het tft loopt.
Maar niemand die weet hoe je maar 768x768 pixels van het beeld kan gebruike?
Ik heb zelf geen TFT dus dit kan misschien dom klinken maar hebben TFTs geen opties om het beeldhandmatig te centreren en uit te rekken, etc ? Net zoals CRTs dat hebben.
Of zit je met een laptop TFT zonder ook maar enige vorm van OSD of buttons?
[ Voor 12% gewijzigd door Ultraman op 29-06-2006 23:25 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Nu heb ik nog wel last van een rij met dode pixels. Ik denk dat ik maar gewoon een stuk zwart papier daarvoor doe, ik kan nu iig dingen gewoon full screen bekijken wat wel zo makkelijk is:). Bedankt.
Zie ook: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1105833/
[ Voor 19% gewijzigd door -Sir_Killalot- op 30-06-2006 09:42 ]