Sinds een tijdje heb ik het volgende probleem:
als ik in verkenner dubbelklik op een xls bestand opend excel, krijg ik een foutmelding in verkenner dat hij het bestand c:\xxx\ xxx xxx\ xx.xls niet kan vinden en excel geeft als foutmeldingen:
C:\Documents.xls niet kan vinden
and.xls niet kan vinden
Settings\Gezin\My.xls niet kan vinden
Documents\EDU\bestandsnaam.xls niet kan vinden.
Als er in de bestandsnaam ook spaties staan ghet verhaal nog even door.
Alle andere bestanden/extenties geven geen probleem.
Deze fout krijg ik als excel wel en niet geopend is.
In excel het bestand opzoeken en openen werkt wel, ook via de laatst geopende bestanden.
Heb office al laten repareren in add/remove programs, alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd, xls file type verwijderd in verkenner folder options en gecontroleerd of de manier waarop hij opend wel klopt. (use DDE aangevinkt, DDE message: [fileopen("%1")], application: Excel).
Hopelijk weet iemand nog een tip want mijn ideeen raken op.
Edu
als ik in verkenner dubbelklik op een xls bestand opend excel, krijg ik een foutmelding in verkenner dat hij het bestand c:\xxx\ xxx xxx\ xx.xls niet kan vinden en excel geeft als foutmeldingen:
C:\Documents.xls niet kan vinden
and.xls niet kan vinden
Settings\Gezin\My.xls niet kan vinden
Documents\EDU\bestandsnaam.xls niet kan vinden.
Als er in de bestandsnaam ook spaties staan ghet verhaal nog even door.
Alle andere bestanden/extenties geven geen probleem.
Deze fout krijg ik als excel wel en niet geopend is.
In excel het bestand opzoeken en openen werkt wel, ook via de laatst geopende bestanden.
Heb office al laten repareren in add/remove programs, alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd, xls file type verwijderd in verkenner folder options en gecontroleerd of de manier waarop hij opend wel klopt. (use DDE aangevinkt, DDE message: [fileopen("%1")], application: Excel).
Hopelijk weet iemand nog een tip want mijn ideeen raken op.
Edu