van CPU tot sleutel maar hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

• Mxxx
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-11-2025
hoi tweakers

ik wil een sleutelhanger maken van oude amd cpu maar ik weet niet hoe ik er door heen moet boren... B)

ik heb er net al 1 van de 2 door de middengeboordt 8)7

dus waarmee moet je een gatje in je cpu maken want hij gelijd ook de heletijd weg B)

Grtz. wan hopige prutser ;(

• martijnvanegdom
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-05 03:15
Een cpu is relaief broos, ik zou een dun metaalboordje nemen.. met erg lage snelheid boren, en deze in een blok klemmen. Om het gat te maken kun je eventueel het in stappen uit boren.

Ik weet niet welke cpu je wil gebruik, maar als je bijvoorbeeld een athlon xp neemt dan kun je door de 'pcb' heen boren

[ Voor 4% gewijzigd door martijnvanegdom op 29-06-2006 22:37 ]

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Oude processors hebben een soort keramiek laag waardoor je maar heel slecht kunt boren. Als het inderdaad een Athlon XP is dan is het eenvoudig: boor gewoon door het PCB.

• Mr-Beamer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-10-2025

Mr-Beamer

And what shall I improve today

cpu uu is toch steen(keramiek) :p
Klopboor dus. gelijd i ook niet meer weg. :9

To modify or not to modify that's the quest... It's no question! Always modify!!

• martijnvanegdom
klopboor is denk ik te zwaar, wat alhoewel het steen is.. is het nog vrij broos...

• Mxxx
ik had dus een klopboor gebruikt voor me ene die nu gebroken is dat was een amd athlon tunderbird 1000 mhz en nu heb ik een amd athlon duron 750 mhz

ik ging het proberen met simpele boos machine maar hij gelijd er gewoon af... :? 8)7

en ik had net stukje gelezen over diamant boortjes maar die kosten denk nogal durr zo klinkt het teminsten B)

• martijnvanegdom
Kun je niet eerst met een priem een kuiltje er in maken zodat je boortje meer grip heeft?

• Mxxx
ik denk dat ik hem dan meteen door de midden tik want de cpu is van kermariek ( heeel hard steen |:( )

dus ik heb een diamant boor nodig 8)7

en dat klinkt duur en het kost volgens mij ook duur... :|

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Kan je alsjeblieft wat aan je spelling doen?

Daarbij kan je beter door het pcb boren :) (of aan de onderkant beginnen)

Diamantboortjes zijn niet echt duur ofzo :) (tis niet zo dat ze van diamant gemaakt zijn, eerder van hele kleine stukjes ruwe diamant waar toch niets mee gedaan kon worden)

Heeft ook een computer!

• BigBit
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-06-2025
Vraag je tandarts even, die heeft diamantboortjes die 200.000 toeren draaien.

Anders wil ik het wel ff voor je doen.

[ Voor 3% gewijzigd door BigBit op 30-06-2006 07:31 . Reden: spelling ]

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
stukje schilderstape tegen wegglijden erop.
Een tegelboortje en dan rustig en weinig kracht zettend (NIET KLOPPEN DUH) een gat boren.

Maar as het zo breekbaar is dat is de kans natuurlijk groot dat je hoekej waar het ringetje doorheen gaat afbreekt de eerste keer als je de cpu e sleutels in je zak stopt of er uit haalt. (Een CPU met PCB kinkt dus wel wijzer)

Succes ermee.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:23
Zie de post van wens, daar staat van alles in. Daarnaast kun je de woorden cpu en sleutelhanger nog eens door de search gooien, kom je van alles tegen. Succes :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.