PCMCIA USB Controler

Pagina: 1
Acties:

• RuntimeError
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-02 00:55
Hoi mensen,

Ik heb voor mijn laptop een PCMCIA USB2 controlertje aangeschaft zodat ik wat sneller files op mijn externe HDD kon gooien, maar toen ik 'm in m'n pc plaatste bleef het beeld stilstaan en bewoog de muis niet meer. Ik had toen Windows Vista geinstalleerd en dacht dat het een bug van Vista was. Ik heb er toen maar WXP pro op geinstalleerd en heb het kaartje opnieuw geplaatst.... Ik kreeg meteen een blauw scherm met als error message: PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA. Op een andere pc deed ie het wel goed....

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem???

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 09:19
probeer hem er is in te steken als je laptop uit staat en dan te booten

• RuntimeError
geprobeert en bij het login scherm krijg ik weer dat blauwe scherm....

• RuntimeError
ik heb het net nog eens geprobeert en het blijft niet werken... ik startte 'm op kwam door het aanmeldscherm heen, maar toen gaf ie een 'new hardware found' balonnetje en toen kreeg ik weer een blauw scherm (met dezelfde melding). IK heb 'm toen gestart in safe mode en toen deed ie het ook niet... Hij gaf overigens ook al een blauw scherm toen ik windows probeerde te installeren.... ik heb het geinstalleerd met de de kaart eruit

[ Voor 22% gewijzigd door RuntimeError op 29-06-2006 23:22 ]

• RuntimeError
oke.... ik heb het probleem gevonden.... ik had mijn xp installatie een beetje gestript met NLITE en had een drivertje teveel verwijderd

blond hè :P