Ik heb sinds vandaag een Linksys WRT54G aangeschaft. Alles ging goed in het begin, aangesloten geconfigureerd en hij deed het. Vervolgens heb ik 2 andere PCs aan de router aangesloten en een 5 ports switch. Plotseling deed internet het op geen van allen de computers het meer. Ik weer proberen om om de router te configureren, lukte niet, ik kwam niet eens meer in het configscherm. Vervolgens heb ik alle kabels er weer uit gedaan en een kabel van een andere PC erin gedaan en weer proberen te configen. Dit lukte en ik had weer internet. Ik heb de firewall van de router uitgezet en de V4 firmware gedowned van de linksys site en geinstalleerd. Vervolgens heb ik wedreom alles ingeplugt, en ja hoor, niks deed het meer. Ik krijg zelfs de melding bij een aantal PCs dat de netwerkkabel niet is ingeplugd, terwijl dat wel zo is. Ook als ik het configscherm wil laden doet ie dat niet.
Ik heb nu weer mijn oude sitecom router ertussen gegooid en alles doet het weer. Maar goed, ik wil die linksys router toch wel aan de praat krijgen........
Ik heb nu weer mijn oude sitecom router ertussen gegooid en alles doet het weer. Maar goed, ik wil die linksys router toch wel aan de praat krijgen........