[MS2003] Problemen met installeren MS DSS

Pagina: 1
Acties:

• Sitethief
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-11-2025

Sitethief

Silence..........

Topicstarter
Voor een schoolproject moeten ik en een maat drie servers opzetten (Linux, MS, en Novell) die samen een klein netwerkje gaan vormen. Voor het synchroniseren tussen MS en Novell is er het tooltje MS DSS ontwikkelt door MS. Alleen bij de installatie gaat het mis en loopt hij vast. Ik heb zowel geprobeerd om als lokale admin te installeren als als admin via Novel. Maar hij loop iedere keer vast op het
zelfde punt.

Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen? Om nou heel MS 2003/Exchange onder vmware opnieuw te installeren :(

MS 2003 Enterprise server met AD
Novell 6.5 met eD
vmware 5.5

To rule the entire world your servants should be loyal .

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ehhh ik zie geen foutmelding :? Wat vind je in de logfiles? tip: zoek op je pc naar bestanden laatst gewijzigd in de laatste x uur ofzo :) En natuurlijk de eventlogs, maar je wist vast al dat je even moest vermelden wat daar in staat, omdat we anders zo weinig kunnen. Zelfs de beste glazen bol heeft meer input nodig. en omdat dit een schoolopdracht is zou je toch zelf ook wat actiever aan de slag moeten. Wij doen je huiswerk niet voor je, want die baan als ICTér wordt erg moeilijk zonder kennis van troubleshooting en disaster recoveries.
Natuurlijk had je al een backup dus hoeft dat niet :P

[ Voor 31% gewijzigd door sanfranjake op 29-06-2006 22:50 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Sitethief
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-11-2025

Sitethief

Silence..........

Topicstarter
Nou hij blijft eeuwig bezig met het creëren van shortcuts, 5 uur is tot nu toe het record (langer heb ik hem nooit laten lopen)
Nee de logfiles zeggen niks, en ik probeer dit al een week te installeren........ (twee keer heel de server opnieuw geinstalleerd)

Maar goed, kijk thuis wel ff.....

Oh en ik ambieer trouwens geen baan in de ICT :P

[ Voor 9% gewijzigd door Sitethief op 29-06-2006 23:08 ]

To rule the entire world your servants should be loyal .