Ik heb een vaag probleem wat ik alleen heb bij deze game.
Ik heb daarop de uitbreiding RH04 en RH05 geinstalleerd ook, maar denk niet dat dit de oorzaak kan zijn.
Na een aantal rondjes gereden te hebben, wat varieerd overigens, blijft het geluid hangen in een luide PIEP-toon.
De computer reageert verder ook nergens meer op.
Het enige wat overblijft is de computer een harde reset geven met de aan-uit-knop.
Na het opnieuw opstarten lijkt het wat langer goed te gaan, maar de laatste tijd komen die lockups steeds vaker en sneller voor.
Terwijl ik met andere games, zoals NFS Underground 2, geen enkel probleem heb. Deze kan ik achter elkaar spelen.
De systeemlogs geven geen melding over dit probleem.
Mijn AMD Athlon is tijdens het spelen zo'n 50 graden, wat ik best netjes vind.
Verder sluit ik alle achtergrondprogramma's af, zoals MSN, Outlook en IE, maar het helpt allemaal niets.
Geluidskaartdrivers ook al geupdate naar de laatste versie, maar ook dit biedt geen uitkomst.
Wat kan dit probleem zijn? Is er iemand met een oplossing voor me?
Systeem:
AMD Athlon XP 2400+
1024MB geheugen
Geforce FX5200LE 256MB met NVIDIA driver 77.77
SB Audigy
Logitech Momo Force racestuur
Ik heb daarop de uitbreiding RH04 en RH05 geinstalleerd ook, maar denk niet dat dit de oorzaak kan zijn.
Na een aantal rondjes gereden te hebben, wat varieerd overigens, blijft het geluid hangen in een luide PIEP-toon.
De computer reageert verder ook nergens meer op.
Het enige wat overblijft is de computer een harde reset geven met de aan-uit-knop.
Na het opnieuw opstarten lijkt het wat langer goed te gaan, maar de laatste tijd komen die lockups steeds vaker en sneller voor.
Terwijl ik met andere games, zoals NFS Underground 2, geen enkel probleem heb. Deze kan ik achter elkaar spelen.
De systeemlogs geven geen melding over dit probleem.
Mijn AMD Athlon is tijdens het spelen zo'n 50 graden, wat ik best netjes vind.
Verder sluit ik alle achtergrondprogramma's af, zoals MSN, Outlook en IE, maar het helpt allemaal niets.
Geluidskaartdrivers ook al geupdate naar de laatste versie, maar ook dit biedt geen uitkomst.
Wat kan dit probleem zijn? Is er iemand met een oplossing voor me?
Systeem:
AMD Athlon XP 2400+
1024MB geheugen
Geforce FX5200LE 256MB met NVIDIA driver 77.77
SB Audigy
Logitech Momo Force racestuur
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200