Ik wil mijn 6800LE vervangen door een x800XT.
Ik ben als volgt te werk gegaan:
In windows met driver cleaner alle nVidea drivers weghalen + drivers fabrikant weghalen.
Daarna pc afgesloten, stroom afgehaald en mn oude videokaart eruit gehaald.
Nieuwe erin, stroomconnector erin. En opstarten maar, eerst geen beeld maar na wat geklooi met kabels lukte dat wel.
Mooi, pc start op, mobo scherm komt tevoorschijn. Maar daarna niks, alles lijkt te werken maar mn pc start niet verder op. Ik de andere videokaart erin, maar daarmee krijg ik het zelfde probleem, de pc blijft hangen al gelijk bij het opstarten.
Ik nog een derde videokaart erin (een zonder een extra stroom connector), wederom niks.
Dus zit ik me nu echt af te vragen waar ik het probleem moet gaan aanpakken.
Mn specs nog even:
Amd 64 3000+
MSI K8N neo platium
2x512Mb pc3200
160Gb HD
6800LE/x800XT/geforce 2 mx
430W Coolermaster realpower
+ 2 dvdfikkers
Ik ben als volgt te werk gegaan:
In windows met driver cleaner alle nVidea drivers weghalen + drivers fabrikant weghalen.
Daarna pc afgesloten, stroom afgehaald en mn oude videokaart eruit gehaald.
Nieuwe erin, stroomconnector erin. En opstarten maar, eerst geen beeld maar na wat geklooi met kabels lukte dat wel.
Mooi, pc start op, mobo scherm komt tevoorschijn. Maar daarna niks, alles lijkt te werken maar mn pc start niet verder op. Ik de andere videokaart erin, maar daarmee krijg ik het zelfde probleem, de pc blijft hangen al gelijk bij het opstarten.
Ik nog een derde videokaart erin (een zonder een extra stroom connector), wederom niks.
Dus zit ik me nu echt af te vragen waar ik het probleem moet gaan aanpakken.
Mn specs nog even:
Amd 64 3000+
MSI K8N neo platium
2x512Mb pc3200
160Gb HD
6800LE/x800XT/geforce 2 mx
430W Coolermaster realpower
+ 2 dvdfikkers