| I've got permission to color outside the lines |
De rooie moet in de rooie
de zwarte moet in de 2 zwarte vanaf de rooie
bij 12 volt
bij 12 volt
Audi A8 W12 6.0
Je kunt bij elektronica zaken ook losse stekkers krijgen, zodat je 'm mooi kunt aansluiten... Ik heb een oude fan daarmee op m'n mobo aangesloten!
Cogito Ergo Credo
Kan ook maar dat kost geld, en je moet er eerst heen fietsen/rijdenOp zaterdag 27 januari 2001 11:11 schreef jopiek het volgende:
Je kunt bij elektronica zaken ook losse stekkers krijgen, zodat je 'm mooi kunt aansluiten... Ik heb een oude fan daarmee op m'n mobo aangesloten!
Audi A8 W12 6.0
Sorry, maar da's echt een zuinige-hollanders-opmerking. Als je met losse dingetjes gaat prutsen in een PC dan vraag je om ellende. Doe het netjes of doe het nietOp zaterdag 27 januari 2001 11:13 schreef delyver het volgende:
[..]
Kan ook maar dat kost geld, en je moet er eerst heen fietsen/rijden
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
foutje
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
klopt! .. ik heb het zelf hier ook gedaan
je moet de plus van de ventilator in de gele van de voeding steken..
de min van de ventilator komt dan in de zwarte die naast de gele zit van de voeding
oke
werkt goed bij mij iig...
je moet de plus van de ventilator in de gele van de voeding steken..
de min van de ventilator komt dan in de zwarte die naast de gele zit van de voeding
oke
werkt goed bij mij iig...
Als je wil schakelen tussen 12V en 5V dan kun je een tuimelschakelaartje gebruiken, aan de 2 buitenste pinnetjes resp. 5V en 12V solderen en dan het middeltste pinnetje met de fan verbinden. Werkt niet met alle fans, want niet alle 12V fans draaien al op 5V.
Ja tuurlijk het kan toch gratis waarom zou je er dan geld aan uitgeven? zo doen ze het toch ook prima? beetje plakband eraan klaar!Op zaterdag 27 januari 2001 11:18 schreef Exirion het volgende:
[..]
Sorry, maar da's echt een zuinige-hollanders-opmerking. Als je met losse dingetjes gaat prutsen in een PC dan vraag je om ellende. Doe het netjes of doe het niet
Audi A8 W12 6.0
Tja, best. Maar ik vind het zonde om een goeie PC vol te hangen met plakbandjes en elastiekjes en dat soort zooi terwijl het gewoon netjes kan.Op zaterdag 27 januari 2001 12:38 schreef delyver het volgende:
[..]
Ja tuurlijk het kan toch gratis waarom zou je er dan geld aan uitgeven? zo doen ze het toch ook prima? beetje plakband eraan klaar!
Das ook gelijk weer wat overdreven het gaat bij maar om een fan die ook nog eens aan de voorkant zit en ik heb natuurlijk wel weer zo afgewerkt dat je het nauwelijks ziet, helemaal aan de zijkasnt van de case.Op zaterdag 27 januari 2001 12:41 schreef Exirion het volgende:
[..]
Tja, best. Maar ik vind het zonde om een goeie PC vol te hangen met plakbandjes en elastiekjes en dat soort zooi terwijl het gewoon netjes kan.
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
mijn pc hangt ook aan elkaar van plakband, is wel makkelijk al ik weer iets verandere je trekt het zo los.
nee dit is fout..Op zaterdag 27 januari 2001 11:09 schreef delyver het volgende:
De rooie moet in de rooie
bij 12 volt
rooie moet in de gele
zwarte moet in de zwarte..
Het is niet fout als je rooie met rooie verbindt. De fan gaat niet stuk.
Het gaat alleen langzaam draaien
Je doet het dus niet verkeerd, maar het is niet de bedoeling.
Het gaat alleen langzaam draaien
Je doet het dus niet verkeerd, maar het is niet de bedoeling.
Je kunt ook zelf een fanbus in elkaar zetten:
kijk dan op www.virtualhideout.net voor een guide/how-to!!:P
kijk dan op www.virtualhideout.net voor een guide/how-to!!:P
Pagina: 1