Toon posts:

Office bestanden niet meer open te krijgen

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi hoi

Als ik via de mail een bestand binnen krijg van office kan ik hem niet open !
Als ik zelf bv word opend en een bestand aan maak en save kan in hem daarna ook niet meer openen als ik dit bestaand doorstuur naar iemand ander kan deze wel worden geopend.
Als ik vervolgens office sluit krijg ik de melding dat normal.dot is gewijzigd en of ik deze wil saven.
Ik heb al het e.a. geprobeerd waaronder dus het sjablon verwijderd (normal.dot)
maar help niet vorige bestand van office kan ik ook niet meer openen trouwens.

weet iemand waar het aan lig ?

En als ik office gaat upgrade naar 2003 tis nu officeXP behoud ik dan al mijn mail en adressen en agenda punten ! (of officexp herinstalleerd)

thankx

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Ik heb je verhaal drie keer moeten lezen voordat ik helder had wat er nu eigenlijk aan de hand is. Haal ajb je posts voor je op verzenden drukt even door een spellingchecker en let een beetje op je zinsbouw, want dit is bijna niet te lezen. ;)

Anyway, lees de faq eens door over het maken van een backup van je outlookfile en probeer een repair of een volledige herinstallatie. Werkt het dan nog niet kun je een nieuw topic openen. Vermeldt dan wel precies wat er -niet- gebeurd, of je foutmeldingen krijgt en zorgervoor dat je verhaal voor iedereen ook te begrijpen is. :)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.