Microsoft Office knipper probleem

Pagina: 1
Acties:

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:23

FreakNL

Well do ya punk?

Topicstarter
Hallo,

ik heb een heel vaag probleem, waarvan ik hoop dat andere mensen hem misschien ook gehad hebben.

Als ik een document op in Word of Excel, met aardig wat pagina's (lees: meer dan 1 of 2), maar ook niet enorm veel pagina's (lees: niet meer dan 30 ofzo, gewoon normaal), dan 'knippert' mijn document.

Heel vaag. De muiscursor verandert even in een zandloper, en dan weer terug in een normal wordcursor, en het hele document knippert even. Heel irritant om mee te werken. Ook in Excel gebeurt dit overigens..

Het is misschien een vaag verhaal, en ik kan het ook niet filmen ofzo, maar het is net of hij zichzelf even 'refreshed' om de 3 seconden. Reinstall van Office 2003 helpt niet, en downgrade naar XP of zelfs Office 2000 helpt ook niet...

Ergens zit het dus niet goed, maar ik kan echt niet vinden waar, en ik kan op internet ook heel weinig vinden over dit 'probleem' ...

Iemand ooit zoiets meegemaakt?

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:23

FreakNL

Well do ya punk?

Topicstarter
Ben er inmiddels achter dat Word constant aan het herpagineren is (als ik heel snel lees in de statusbalk).

Vage shit, hoe zet ik dit uit? En waarom heb ik hier nooit eerder last van gehad??