Ik krijg sinds enige dagen een foutmelding op m'n laptop. Wanneer ik de laptop opstart krijg ik de foutmelding "Primary Master Hard Disk Error" en kan ik vervolgens op F1 duwen. Ik kom dan in een zwart scherm terecht waar ik na enige tijd een opdracht kan ingeven, als fixboot of fixmbr. Allebei deze opdrachten werken niet. Wanneer ik de laptop opstart vanaf de Windows-cd en het systeem probeer te repareren, kom ik weer in hetzelfde zwarte scherm terecht.
Het rare is dat ik vanmorgen de laptop opstarte, waarna ik direct in Windows terecht kwam. Geen foutmelding dus. Nadat ik mijn telefoon aansloot op de laptop, kreeg ik een Blue Screen en begon het liedje weer van voren af aan.
Het grote probleem is dat ik nog documenten op de laptop heb staan, die ik graag wil behouden. Weet iemand raad???
Het rare is dat ik vanmorgen de laptop opstarte, waarna ik direct in Windows terecht kwam. Geen foutmelding dus. Nadat ik mijn telefoon aansloot op de laptop, kreeg ik een Blue Screen en begon het liedje weer van voren af aan.
Het grote probleem is dat ik nog documenten op de laptop heb staan, die ik graag wil behouden. Weet iemand raad???