Toon posts:

crystalfontz lcd display

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
heej luitjes, heeft iemand zo'n leuk lcd schermpje gekocht? kunnen jullie me ff wat meer vertellen, op de site zelf staat alleen dat hij heel goed te gebruiken is voor servertowers, wat de fock heb ik daar nou aan. dus, wat laat dat ding allemaal zien??

Verwijderd

Jyahh, ik heb zo'n scherm,

Software is overal te downloaden, je kunt gewoon alles op je scherm zetten.

Allerlij voorl linux is het cool om je cpu usage te latenzien, ik heb er zelf een moddule bij geschreven zodat ik de quake
en halflife stats van XS4all server zie,

Dat ding is gewoon mega cool,
het zou eigenlijk in iedere pc moeten

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-08 15:12

Shuriken

Life is all about priorities

Ik heb er zelf geen, maar ik kan je wel vertellen wat je kunt laten zien.

Als je een LCD (niet alleen Crystalfontz) aansluit op je pc, laat ie uit zichzelf niets zien.

Je zult d.m.v. programmatuur gegevens naar de LCD moeten sturen. Er zijn een aantal programma's, waarvan denk ik lcdriver het beste is.

Hiermee kun je informatie van MBM naar je LCD sturen. Daarnaast zijn er mogelijkheden om info van Winamp te laten zien.

Zie hier een paar voorbeelden
MotherBoard Monitor:
Afbeeldingslocatie: http://lcdriver.pointofnoreturn.org/screenshots/mbm-temp.jpgAfbeeldingslocatie: http://lcdriver.pointofnoreturn.org/screenshots/mbm-fans.jpg
Winamp:
Afbeeldingslocatie: http://lcdriver.pointofnoreturn.org/screenshots/wa-stereospec.jpgAfbeeldingslocatie: http://lcdriver.pointofnoreturn.org/screenshots/wa-superspec.jpg

Voor meer info verwijs ik je naar een vorig topic door mij gestart genaamd: Display, licht in de duisternis. (ff searchen)

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Verwijderd

Weet je toevallig ook waar hij te koop is en hoe duur hij is?

Verwijderd

Topicstarter
ja, je kunt hem gewoon op crystalfontz.com bestellen voor ongeveer 120 piekos inclusief alle kabels en shit

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:31

mvds

Totally awesome!

Het beste kan je even zoeken op %display%
Er zijn namelijk veel draadjes over dit onderwerp.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:31

mvds

Totally awesome!

Op zaterdag 27 januari 2001 11:23 schreef Tommyerd het volgende:
ja, je kunt hem gewoon op crystalfontz.com bestellen voor ongeveer 120 piekos inclusief alle kabels en shit
Weet je zeker dat het niet dollars zijn? Als je de seriele versie hebt moet je er ook een backpack bijkopen.... In totaal kwamen die jongen op iets van 250 piek uit.

Verwijderd

Op zaterdag 27 januari 2001 11:34 schreef obsidian het volgende:

[..]
Weet je zeker dat het niet dollars zijn? Als je de seriele versie hebt moet je er ook een backpack bijkopen.... In totaal kwamen die jongen op iets van 250 piek uit.
Confirmed >:)

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-08 15:12

Shuriken

Life is all about priorities

Iemand heeft em al besteld en kwam op 170 gulden uit. Dus u bent gewaarschuwd.

En nee je hoeft geen aparte backpack te kopen das onzin. De Crystalfontz is zo op een seriele poort aan te sluiten.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Verwijderd

Op zaterdag 27 januari 2001 11:13 schreef semtx het volgende:
Jyahh, ik heb zo'n scherm,

Software is overal te downloaden, je kunt gewoon alles op je scherm zetten.

Allerlij voorl linux is het cool om je cpu usage te latenzien, ik heb er zelf een moddule bij geschreven zodat ik de quake
en halflife stats van XS4all server zie,

Dat ding is gewoon mega cool,
het zou eigenlijk in iedere pc moeten
Hey SemtX, heb jij nog goede modules geschreven die werken in win2k? Die van quake ben ik ook wel in geinterreseerd. Die software van 2morrow weigert te werken in win2k :/

Verwijderd

Hoi tweakers, ik ben hier net nieuw :D

Ik heb lcd displays 2x40 liggen met , maar ik heb de software er niet voor.

Waar kan ik source code vinden voor delphi voor het aan sturen van lcd displays op de printer poort ??

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

D'r zijn 2 threads ove geweest.

gathering.tweakers.net/showtopic/109606/3

Daarin staat een LINK naar dde 1e topic, DAARIN staan links naar allerlij proggies + drivers + DELPHI componenten.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Op zaterdag 27 januari 2001 18:00 schreef -=!ME!=- het volgende:
D'r zijn 2 threads ove geweest.

gathering.tweakers.net/showtopic/109606/3

Daarin staat een LINK naar dde 1e topic, DAARIN staan links naar allerlij proggies + drivers + DELPHI componenten.
:`( ik verdwaal hier op deze forum, ofwel kan het nog niet vinden snif snif :`(

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 14:29
Lassi (?) :)

een collega van mij (MnM(tm)) heeft een delphi component geschreven, tjek dit maar ff (alleen parallel)

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/100241

Verwijderd

Die CrystalFontz, laten die ALLEEN maar de ID3 tag zien? want ik gebruik die niet maar wel de filenames. dus... laat hij als de ID3 tag niet aanwezig is, de filenaam scrollen?

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 11:17
Op zaterdag 27 januari 2001 11:17 schreef Shuriken het volgende:
...knip.....

Winamp:
[afbeelding]

...knip...
En natuurlijk moet je dan vooral Less Than Jake gaan draaien >:)
Pagina: 1