-= Baat het niet....dan schaad het misschien :) =-
Hey,
Het zou misschien kunnen zijn dat je seriele poorten niet goed geinstalleerd staan. Heb er hier zelf last van bij een ASUS P2B. Misschien dat een setje drivers van je moederbord fabrikant helpen ?
Het zou misschien kunnen zijn dat je seriele poorten niet goed geinstalleerd staan. Heb er hier zelf last van bij een ASUS P2B. Misschien dat een setje drivers van je moederbord fabrikant helpen ?
Onder Windows 2000 (NT) is het niet mogelijk compoorten direct aan te sturen, maar moet je eerst m.b.v. speciale drivers door de security layer heen... Wellicht is dat de oorzaak van het probleem...
Cogito Ergo Credo
klopt...ik heb hetzelfde gehad met mijn Nokia 3210 + datakabel.
Het schijnt zo te zijn dat software niet rechtstreeks toegang heeft tot de com-poorten. Dit om te voorkomen dat de software direct met de hardware kan communiceren.
Ik heb maar gewoon opgestart met mijn Win98 CD-Rom en het dos-progje op floppy gezet. In dosmodus werkt het wel...
Het schijnt zo te zijn dat software niet rechtstreeks toegang heeft tot de com-poorten. Dit om te voorkomen dat de software direct met de hardware kan communiceren.
Ik heb maar gewoon opgestart met mijn Win98 CD-Rom en het dos-progje op floppy gezet. In dosmodus werkt het wel...
Hosting (100 MB Harddisk, 1 GB Traffic, 5 POP, MySQL, PHP voor € 3,60 per maand)
damn, enig idee waar ik zoiets vind?
greetinx...
greetinx...
Ik kan ook wel naar een andere pc wandelen, maar het is eigenlijk voor me notebook, dat ik onderweg ermee kan internetten.Op zaterdag 27 januari 2001 11:30 schreef dmnq het volgende:
klopt...ik heb hetzelfde gehad met mijn Nokia 3210 + datakabel.
IR deed ook al een ruk (hoewel ik nou ineens realiseer dat dat ook aan een comport gekoppeld is...)
*jaja de WARE verslaafde*
heb je je com-poort als ir gedefined in je bios?
Hosting (100 MB Harddisk, 1 GB Traffic, 5 POP, MySQL, PHP voor € 3,60 per maand)
Ja, ik kijk net ff of dat misschien anders kon, maar het is of 'geen ir' of aan een comport hangen.Op zaterdag 27 januari 2001 11:37 schreef dmnq het volgende:
heb je je com-poort als ir gedefined in je bios?
GREDCEJDX...
Die drivers moeten specifiek in de software aangeroepen worden, ik geloof niet dat er algemene software is die er voor kan zorgen dat een andere applicatie naar de poorten kan schrijven! Dus de dos-oplossing lijkt me de beste voor je...Op zaterdag 27 januari 2001 11:31 schreef Ravieh het volgende:
damn, enig idee waar ik zoiets vind?
greetinx...
Cogito Ergo Credo
lomp, ff klagen bij nokia,Op zaterdag 27 januari 2001 11:42 schreef jopiek het volgende:
[..]
Die drivers moeten specifiek in de software aangeroepen worden, ik geloof niet dat er algemene software is die er voor kan zorgen dat een andere applicatie naar de poorten kan schrijven! Dus de dos-oplossing lijkt me de beste voor je...
Pagina: 1