Mocht een mod een beter subforum weten voor dit topic, graag. Ik twijfel altijd teveel aan de aard van het probleem + subforum.
Ik zit me hier toch een raar probleem bij het "Getten" van een form dat wel 'gezien' wordt maar niet 'begrepen' door de browser.
OK, een script waar een formulier in zit. Dit formulier werkt naar behoren maar ik wil hem includen in een andere pagina dus zet ik in de Form action hetvolgende:
Wanneer ik de pagina verzend dan krijg ik mijn adresbalk het volgende:
en op een of andere manier een Not Found pagina met deze regel:
Raar denk je dan en je gaat op onderzoek uit. Wanneer ik bij de adresbalk met de "rewrites" alle stukjes als %3F vervang door de bijbehorende tekens zoals in de printout op de error-pagina eronder dan werkt het wel.
Snap de browser dit nu niet niet, of kan Apache/PHP er niet mee overweg ? (of doe ik iets verkeerd
)
Ik zit me hier toch een raar probleem bij het "Getten" van een form dat wel 'gezien' wordt maar niet 'begrepen' door de browser.
OK, een script waar een formulier in zit. Dit formulier werkt naar behoren maar ik wil hem includen in een andere pagina dus zet ik in de Form action hetvolgende:
code:
1
| ?pagina=directory/index.php&foo=directory/pagina.php |
Wanneer ik de pagina verzend dan krijg ik mijn adresbalk het volgende:
code:
1
| %3Fpagina%3Ddirectory%2Findex.php%26foo%3Ddirectory%2Fpagina.php |
en op een of andere manier een Not Found pagina met deze regel:
code:
1
| /directory waar alles in staat/?pagina=directory/index.php&foo=directory/pagina.php was not found on this server. |
Raar denk je dan en je gaat op onderzoek uit. Wanneer ik bij de adresbalk met de "rewrites" alle stukjes als %3F vervang door de bijbehorende tekens zoals in de printout op de error-pagina eronder dan werkt het wel.
Snap de browser dit nu niet niet, of kan Apache/PHP er niet mee overweg ? (of doe ik iets verkeerd