Toon posts:

hoe moet ik psx spellen branden met een plextor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet hoe ik psx spellen moet branden met een plextor 12/10/32. Ik heb het wel geprobeert en alles staat ook op de cd maar in mijn psx doet hij het niet. wie kan mij helpen. reageer a.u.b. of mail naar smolik60@hotmail.com

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:27

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op zaterdag 27 januari 2001 10:56 schreef smolik het volgende:
Ik weet niet hoe ik psx spellen moet branden met een plextor 12/10/32. Ik heb het wel geprobeert en alles staat ook op de cd maar in mijn psx doet hij het niet. wie kan mij helpen. reageer a.u.b. of mail naar smolik60@hotmail.com
*ZUCHT*

1. LEES DE FAQ|:(. PSX spellen branden is verboden en op deze site mag je er geen vragen over stellen.

2. Ooit gehoord van het woord cd-beveiliging. Zit gewoon een copier-beveiliging op de meeste psx spellen. En dus kan je ze niet normaal branden, kan wel op een andere manier>:)

3. Verbaasd me dat er nog geen slotje op zit:?:?

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 00:08 schreef justin01 het volgende:

[..]
*ZUCHT*

1. LEES DE FAQ|:(. PSX spellen branden is verboden en op deze site mag je er geen vragen over stellen.

2. Ooit gehoord van het woord cd-beveiliging. Zit gewoon een copier-beveiliging op de meeste psx spellen. En dus kan je ze niet normaal branden, kan wel op een andere manier>:)

3. Verbaasd me dat er nog geen slotje op zit:?:?
|:( jongen als je de orginele versie hebt mag het wel je mag altijd een extra copy maken VOOR JEZELF !!! DUS DIT IS GEEN SLOTJE MATERRIAAL. duH

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:27

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Zie jij dat staan dan, dat hij orginele cd's heeft. Ik niet|:(
Geef jij hem maar een url, ik niet:(