Ik weet niet hoe ik psx spellen moet branden met een plextor 12/10/32. Ik heb het wel geprobeert en alles staat ook op de cd maar in mijn psx doet hij het niet. wie kan mij helpen. reageer a.u.b. of mail naar smolik60@hotmail.com
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 09:27
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
*ZUCHT*Op zaterdag 27 januari 2001 10:56 schreef smolik het volgende:
Ik weet niet hoe ik psx spellen moet branden met een plextor 12/10/32. Ik heb het wel geprobeert en alles staat ook op de cd maar in mijn psx doet hij het niet. wie kan mij helpen. reageer a.u.b. of mail naar smolik60@hotmail.com
1. LEES DE FAQ|:(. PSX spellen branden is verboden en op deze site mag je er geen vragen over stellen.
2. Ooit gehoord van het woord cd-beveiliging. Zit gewoon een copier-beveiliging op de meeste psx spellen. En dus kan je ze niet normaal branden, kan wel op een andere manier>:)
3. Verbaasd me dat er nog geen slotje op zit:?
Verwijderd
Op zondag 28 januari 2001 00:08 schreef justin01 het volgende:
[..]
*ZUCHT*
1. LEES DE FAQ|:(. PSX spellen branden is verboden en op deze site mag je er geen vragen over stellen.
2. Ooit gehoord van het woord cd-beveiliging. Zit gewoon een copier-beveiliging op de meeste psx spellen. En dus kan je ze niet normaal branden, kan wel op een andere manier>:)
3. Verbaasd me dat er nog geen slotje op zit:?
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 09:27
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Zie jij dat staan dan, dat hij orginele cd's heeft. Ik niet|:(
Geef jij hem maar een url, ik niet:(
Geef jij hem maar een url, ik niet:(