Toon posts:

[HTML] Anchor externe site in frameset

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af of het volgende mogelijk is:

Ik heb een frameset met mijn eigen topframe. Daaronder wordt een externe site geopend. Maar is het mogelijk om deze op een bepaald punt op de pagina te laten starten ipv de top?

Vb: Ik wil in mijn frameset alleen een bepaalde alinea van een externe site laten zien. Dus een soort anchor gebruiken maar dan op een externe site in mijn huidige frameset waarvan alleen topframe intern is. Ik hoor graag of dit uberhaupt mogelijk is en zo nee, of hier een andere oplossing voor is?

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 19:36
Zoals jij het graag wil is met html niet mogelijk. Met php zou je de pagina in kunnen lezen. Vervolgens de overbodige tekst eruit slopen en dat weergeven in een apart frame. Hoogstwaarschijnlijk kan dat met javascript ook, maar daar ben ik niet 100% zeker van.

Waarom zou je het uberhaupt willen? De kans is 99% dat je een copyright schendt.

http://hawvie.deviantart.com/

• Tsjilp
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Tsjilp

RS[I]ds

als je weet waar of waarin die bepaalde alinea staat zou je dmv javascript er naar toe kunnen scrollen. Stond hier laatst nog ergens een voorbeeldje van, iets met hash() ofzo (voor IE is het scrollintoView dacht ik);

Raar... Is zo gek nog niet

Verwijderd

Topicstarter
HawVer schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:04:
Zoals jij het graag wil is met html niet mogelijk. Met php zou je de pagina in kunnen lezen. Vervolgens de overbodige tekst eruit slopen en dat weergeven in een apart frame. Hoogstwaarschijnlijk kan dat met javascript ook, maar daar ben ik niet 100% zeker van.

Waarom zou je het uberhaupt willen? De kans is 99% dat je een copyright schendt.
Ik wil dit script gebruiken voor een video upload site die zelf geen embedded player aan biedt. Op deze manier creeer ik een embedded player, de site krijgt gewoon de pageview en visitor, mij als referrer en ik oog professioneel door de embedded player. En aangezien het een upload site is heb ik zelf niet te maken met copyright, maar de uploader.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:06

André

Analytics dude

Als je geluk hebt wordt er op de plek waar je naar toe wilt een id gebruikt, daar kun je ook naar toe linken: bla.html#idvanelement :)