Toon posts:

Problemen automatisch afspelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gisteren heb ik een probleem. Normaal als je een cd in een drive stopt geeft windows xp pro aan welke actie ik wil uitvoeren. Nu dus niet. De instellingen bij de eigenschappen van de drives staan goed, dus gewoon op: 'Vraag mij iedere keer welke actie ik wil uitvoeren'. Wanneer ik aangeef dat hij automatisch moet afspelen in mediaplayer, doet hij het ook niet?

Normaal had ik deze problemen wel vaker en toen kon ik het verhelpen met systeemherstel. Op de één of andere vage manier is er geen datum meer aanwezig voor systeemherstel. Waardoor ik het probleem niet kan verhelpen.

Waar kan dit probleem in zitten?

• marc181982
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-01 12:56
zoek even autofix op google . Download dit en volg de stappen

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-07 15:59

DeTeraarist

#Boots2Asses

Pas nog software geinstalleerd? VMWare of iets in die richting? Zulksoort programma's zetten automatisch afspelen nog wel eens tijdens de installatie.

Overigens, waar je instelt welke actie er uitgevoerd moet worden, stel je niet in dat er automatisch afgespeeld moet worden. Daar stel je in wat er moet gebeuren als er geen autorun op de cd aanwezig is. Waar je het wel kan instellen weet ik zo snel niet, k'zit momenteel op 't werk.

[ Voor 50% gewijzigd door DeTeraarist op 29-06-2006 14:25 ]

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Verwijderd

Topicstarter
Laatste software die ik geïnstalleerd heb is kaspersky anti virus personal pro. Daarna was er niks aan het handje. Heb voor de rest niks geïnstalleerd.