Toon posts:

korte headset vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heey mensen,

Mijn:probleem mijn headset werkt niet, ik heb alles goedaangesloten datz egt hij ook.
Maar hij werkt dus niet en nu kijk ik bij men soundblaster en daar staat bij""Dempingen moeten worden ingeschakeld".

Mijn vraag: Kan iemand mij vertellen waar ik die demping kan vinden?

greetz

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:42

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Bij je geluidsinstellingen, dus bij je creative mixer of volumeregeling.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
ja amar waar bij volumergeeling zie ik niet eens microphone staan wel allemaal wat ik kan dempen en volgens mij heefts oundblaster dat niet

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:42

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dan moet je microphone nog even selecteren om weer te geven, dat kan je bij de eigenschappen doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 29-06-2006 13:05 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:31

Thandor

SilverStreak

Ik heb zo'n vermoeden dat het hier om een software matig probleem gaat. Daarom adviseer ik je om een nieuw topic aan te maken in het juiste subforum. Windows Clients lijkt mij een goede daarvoor :)

Lees wel even de Windows Clients - Policy even door alvorens je een topic opent. Immers moet er aan een aantal eisen voldaan worden. Daaronder valt ook de titel waarin de versie van het operating system vermeldt moet staan :)

Deze gaat dus op slot omdat het hoogstwaarschijnlijk in het verkeerde subforum staat. Verplaatsen is geen optie omdat het topic dan niet zal voldoen aan de policy van Windows Clients ;)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.