Toon posts:

[iTunes] Gekochte muziek branden met Nero of andere softwar?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakers,

Vraagjuh, weet er iemand of het mogelijk is om de muziek die ik via iTunes gekocht heb op cd te zetten , zonder itunes te gebruiken, maar bijvoorbeeld nero? Zonder dat ik dan gezeik krijg met drm enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:12

Taygeta

KTM 790 Adventure

nee, daarvoor is juist die beveiliging bedoelt.
Misschien zijn er wel programma's voor maar moet je niet op dit forum wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Tja...iTunes is verder een prima brandprogramma hoor :) Ik begrijp dat je het niet altijd wilt gebruiken, maar voor die ene keer omdat liedje te branden is toch ook niet zo'n punt?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De situatie ligt wat anders. Ik zou iTunes graag gebruiken maar ik kan niet.

Ik heb het afgelopen half jaar in India gewerkt en hier het een en ander aan muziek gekocht via iTunes, nu wil deze muziek graag mee terug nemen naar Nederland, alleen zit er geen brander in mijn systeem. De bedoeling is dat ik de bestanden deel en dat ze dan via een andere computer gebrand worden. Die andere computer heeft geen iTunes en dat komt er volgens onze netwerk beheerder ook niet op.

Beetje omslachtig ik weet het, als het aan mij lag had ik gewoon even een losse bander in me eigen systeem geknald, maar ze zijn hier nogal streng.

Iemand andere een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:12

Taygeta

KTM 790 Adventure

kan je de nummers niet op usb stick zetten? of wil dit ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je het niet op een usb stick zetten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 11:47:
kun je het niet op een usb stick zetten ofzo?
Taygeta schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 11:47:
kan je de nummers niet op usb stick zetten? of wil dit ook niet?
toeval? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 11:27:
Vraagjuh, weet er iemand of het mogelijk is om de muziek die ik via iTunes gekocht heb op cd te zetten , zonder itunes te gebruiken, maar bijvoorbeeld nero? Zonder dat ik dan gezeik krijg met drm enzo?
Dat kan, met een paar beperkingen. Je kunt de bestanden gewoon branden en meenemen als .aac. Je kunt ze overigens ook mailen enzo. Je moet de computer waar je ze op afspeelt wel authoriseren met hetzelfde iTMS-account waarmee je ze gekocht hebt. Je kunt maximaal 5 computers authoriseren met hetzelfde iTMS-account. (en op je iPod mag je muziek van 5 verschillende iTMS-accounts door elkaar hebben staan, dus je kunt de muziek van je broer ook op je eigen iPod zetten...)

Als je ze als audio-CD wilt branden zul je een computer moeten hebben met een door iTunes bruikbare brander en ze via iTunes moeten branden. iTunes moet ze af kunnen spelen voordat ze te branden zijn. Je kunt overigens authorisaties intrekken, en dus 'tijdelijk' een computer authoriseren, het spul als CD-Audio branden, en de authorisatie weer intrekken.

Volgens de Nederlandse wetgeving zouden alle computers die je authoriseert toe moeten behoren aan leden van hetzelfde huishouden, overigens.

In jouw geval: gewoon branden als .aac/m4a. Vergeet niet de computer die je achterlaat te de-authoriseren voordat je vertrekt. Op een nieuwe computer is het gewoon sleur-en-pleur in iTunes. De eerste keer dat je een gekocht nummer af wilt spelen vraagt 'ie om je iTMS-account en wachtwoord, en kun je vervolgens al je muziek weer gewoon afspelen.

[ Voor 13% gewijzigd door burne op 29-06-2006 11:58 ]

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10 18:02
Zolang je de muziek als data op een cd zet heb je geen probleem, dan kun je ze altijd weer in iTunes op een andere pc laden. Enkel om de muziek als audio-cd te branden heb je iTunes nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou misschien wel kunnen, de vraag is werkt het dan ook nog op een andere PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 10:21

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Er zijn ook tooltjes waarmee je legaal de DRM kan verwijderen. Ik weet alleen niet of ik hier de websites daarvan mag posten...
Pagina: 1