Ik heb het volgende probleem.
Ik heb een remoting object die dmv events berichten doorgeeft aan geregistreerde client forms.
Alleen in die afhandeling van de client wil ik graag naar een listview schrijven maar ik krijg een exceptie omdat de delegate niet naar mijn control mag schrijven.
remoting object:
Client form:
Kan iemand me vertellen of ik op een andere manier deze messanging kan regelen.
Ik heb een remoting object die dmv events berichten doorgeeft aan geregistreerde client forms.
Alleen in die afhandeling van de client wil ik graag naar een listview schrijven maar ik krijg een exceptie omdat de delegate niet naar mijn control mag schrijven.
remoting object:
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| public delegate void ProcessMessageEventHandler(ProcessManagerMessageEventArg arg); public event ProcessMessageEventHandler ClientMessage; .... if (ClientMessage != null) { ProcessManagerMessageEventArg arg = _messageQueue.Dequeue(); ClientMessage(arg); } |
Client form:
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| _processManager.ClientMessage += new ProcessManager.ProcessMessageEventHandler(_processManager__processMessage); .... public void _processManager__processMessage(ProcessManagerMessageEventArg arg) { AddMessageToProcessLog(arg.message, LogMessageType.Information); } .... private void AddMessageToProcessLog(string message, LogMessageType type) { try { ListViewItem lvi = new ListViewItem(); lvi.ImageIndex = (int)type; lvi.SubItems.Add(DateTime.Now.ToLongDateString()); lvi.SubItems.Add( message ); lvBatchProcessLog.Items.Add(lvi); } catch (Exception ex) { Log.Error(ex); MessageBox.Show(ex.Message); } } |
Kan iemand me vertellen of ik op een andere manier deze messanging kan regelen.