"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
De enige zin uit http://www.nu.nl/news/766...ngelijke_behandeling.html die mijns inziens niet triviaal is en eventueel toegevoegd kan worden is "De winst van KPN is even groot als de omzet van de complete kabelsector", maar dat vind ik een nogal betwistbare stelling omdat KPN een international is. Zonder cijfermatige onderbouwing - die ik niet heb - lijkt het me handiger als zulks even in de reacties gemeld wordt, voor een update is het me hoe dan ook te weinig vlees. Bovendien staat er bij ons genoeg in dat zij weer niet hebben
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Het VeCAI voert aan dat KPN kiest voor deze stap om haar positie in de markt te verdedigen. Dat is m.i. wel inhoudelijk genoeg om toe te voegen. De grootte van de winst is aardig om te noemen, vooral om het citaat niet te veel uit z'n verband te rukken.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Dat vind ik dus volstrekt triviaal: KPN geeft zelf ook al aan dat ze het proces aanspannen omdat ze vinden dat ze niet goed kunnen concurreren - whatever ze dan ook onder concurreren verstaan. Zelfde tekst, hooguit andere woordjes vanwege een andere spreker 
Een update doen we in principe sowieso alleen als een artikel schadelijk onvolledig is, d.i. als extra informatie nodig is voor een goed begrip van de situatie, en daar is hier geen sprake van. Anders kunnen we bezig blijven, want er is altijd overal wel wat extra's over te vertellen.
Een update doen we in principe sowieso alleen als een artikel schadelijk onvolledig is, d.i. als extra informatie nodig is voor een goed begrip van de situatie, en daar is hier geen sprake van. Anders kunnen we bezig blijven, want er is altijd overal wel wat extra's over te vertellen.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Akkoord