Toon posts:

public folder agenda synchroniseren naar personal agenda

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zoals de tital al zegt, ik ben op zoek naar een tool die de public folder agenda kan synchroniseren naar een personal agenda.

Als ik hem namelijk gewon met outlook exporteer en importeer, dan kan ik dat elleen in een public folder...

Het gaat om outlook 2003 met exchange 2003

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Wist niet zeker waar ik dit moest plaasten... anders moet je hem maar naar het juiste topic verplaatsen.

Verwijderd

Topicstarter
sorry dat ik hem al zo snel kick, maar ik heb er een beetje haast bij...

Is er niemand die zo'n tool kent? :'(

Ik heb al op dit forum gezocht, en met google....

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-07 11:36

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 09:19:
sorry dat ik hem al zo snel kick, maar ik heb er een beetje haast bij...

Is er niemand die zo'n tool kent? :'(

Ik heb al op dit forum gezocht, en met google....
Welke trefwoorden heb je gebruikt?

spoiler:
sync public folder personal

LinkedIn WoT Cash Converter

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-07 13:00

Coach4All

I'm a Coach 4 All

De snelste "noodoplossing" is door alles te zoeken in een publieke agenda en dan de resultaten te kopieren naar de persoonlijke agenda.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 11:00
www.groupcalendar.nl misschien wat?

Verwijderd

Topicstarter
Coach4All schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 09:24:
De snelste "noodoplossing" is door alles te zoeken in een publieke agenda en dan de resultaten te kopieren naar de persoonlijke agenda.
Hmmm gaat om een paar duizend agenda ounten, dus dat doe je niet zo snel denk ik... :P

Het is ook de bedoeling om het eenmalig over te zetten. maar ik had gehoopt dat daar wel een programma voor was om die agenda punten om te zetten van die public naar personal agenda.

Maar wel alvast bedankt voor de snelle reacties ;)

• Digihelp ®
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-07 11:18
Alles in 1 keer kopieeren is heel makkelijk. Pas gewoon de view aan (bijvoorbeeld categorie view of all appointments), dan zie je de hele lijst. Die lijst kan je dan in zijn geheel selecteren met CTRL-A en met de rechtermuis knop naar je persoonlijke agenda slepen (zorg dat je in de folder lijst weergave bent). Kies voor kopieeren en klaar is kees.Duurt dan misschien een tijdje, een goed excuus voor een pauze.

offtopic:
Waar ik nog altijd naar opzoek ben is een programma die contactpersonen uit een publieke folder fatsoenlijk kan synchroniseren met een pda (liefst plugin voor activesync). Als daar nog tips voor zijn dan hoor ik graag (intellisync werkt niet goed)

Verwijderd

Topicstarter
ok niet aan gedacht...

dank ga kijken of dat lukt! :)
Pagina: 1