Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Zonealarm] Gratis editie error.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey.
Ik zit sinds kort met een groot probleem omtrend zonalarm. Ik kan geen gebruik meer maken van ZA.
Ik krijg als ik computer opstart geen tray icon en als ik za wil starten krijg ik: u hebt niet voldoende machtigingen.
Dit is wat er gebeurde:
  • Eerste error over de machtigingen.
  • Re-install. Na de installatie krijg je een scherm met please restart. Voordat ik op ok druk (dus voor de reboot) doet ZA het gewoon en ik kan overal in. Ik moet alleen rebooten. Daarna krijg ik dus het volgende: geen tray-icon en als ik za opstart krijg ik dus de error met admin rights. Als ik dan in taakbeheer kijk draait ZA wel en programmas die internet op willen krijgen dus geen toegang omdat ik geen allow/deny pop up van ZA krijg. Ik kan dus niet meer op internet.
  • Paar keer Re-install
  • Topic geopend op ZA.com KLIK
  • Ik heb de mogelijke alle gegeven mogelijke oplossingen geprobeerd.
  • Opeens dee ZA het weer:D Maar! hij bleef soms een error geven. Soms als ik gewoon mijn pc opstarte stond er: System Error Please Reboot! dus moest ik weer rebooten.
  • Nieuwe Versie ZA geinstaleerd
  • En ja idd het zelfde probleem is terug. Ik kan geen eerdere versies vinden van ZA FREE EDITION! (wel van pro)
Mijn vraag is zijn er meer tweakers met dit probleem? Aangezien ik het nu ook bij mijn Pa op de pc heb 8)7
Is dat toeval? Anders moeten er toch veel meer mensen met dit probleem rondlopen? :?
Ik heb dus al op ZA site rondgekeken, gezocht naar eerdere versies en in dat topic op ZA.com gekeken.
Groetjes.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Heb je toevallig ook McAfee antivirus draaien? Ik heb al tig keer gezien dat die twee elkaar bijten. Overigens is ZA imho ook niet echt een denderende firewall (altijd wel iets van problemen mee, dan weer updaten, etc, etc) maar dat terzijde.
Welk OS gebruik je trouwens? Want dat geef je niet aan in je post :). Indien XP: Krijg je meldingen in je logs, en zo ja wat zijn die :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
xp sp2 uptodate.
nee gewoon een error melding. maar ik heb op deze pc mcaffee gebruikt maar weer erwijdert en za dee het daar na wel tot nu dan. en bij mijn pa heb ik nooit mcaffee gebruikt :?

Verwijderd

Misschien niet de beste oplossing, maar hij werkte hier toch wel: ik heb dit probleem ook gehad met ZoneAlarm Pro, geen McAfee maar wel Norton Antivirus op XP SP2.
Ik had toen gewoon "zlclient.exe" naar iets anders hernoemd, bv. "zlclientpro.exe", waarna het wel handmatig wou opstarten. Daarna had ik een snelkoppeling naar "zlclientpro.exe" in de Opstarten-map geplaatst, en enkele updates later was dat zelfs niet meer nodig, het werkte weer als vanouds :)
Moest het toch weer niet werken na een update, gewoon nog eens hernoemen dan ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
Ik ben er zelf nog mee bezig maar ga dit proberen:
http://www.antispywareoff...um/showthread.php?t=15630
Dus alles van ZA wat er nog opstaat verwijderen en dan een oudere versie installeren.
Eens kijken hoe dat uitpakt (8>