Toon posts:

Max lengte composite

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoeveel is dit zonder dat er kwalitietsverlies optreed?

ik heb zo'n 15 meter nodig...., haal ik dit?

bestaat er ook evetueel een kastje met een skartaansluiting? (zonder daar een video voor nodig te hebben) die uit kan zenden?

Dank

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Is een beetje afhankelijk waar je het voor gebruikt.
Voor een kabel aansluiting is het prima, maar voor gebruik met een TV-out op je pc kan het signaal wel wat minder van kwaliteit zijn.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geinformeerd, en met speciale kabels haal je zo'n 25 meter met dezelfde kwaliteit gegarandeerd, deze kosten wel 3,50 per meter

(bij een speciaalzaakje)

Verwijderd

Je moet even vragen naar een afgeschermde videokabel. Heb ik ook, die van mij is 7 meter en heb echt geen last van storing. Ik heb zo'n blauw kabeltje

Verwijderd

Ik heb een speciaal afgeschermde coax kabel liggen van 15 meter. Aan het eind zitten F-connectoren. Hieraan zitten verloopjes naar cinch (of tulp). Kabel werkt perfect. Ik heb het hele boeltje op een beurs gekocht voor 30,- (2 verloopjes van 2,50 en 25,- voor de kabel met connectors)

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Neem maar goede kabel. Ik heb 10 meter composiet gelegd met audiokabel. (aux) Het resultaat is behoorlijk goed, maar niet super. (ongeveer de kwaliteit van tv via kabel). Ik denk dat het bij 15 meter niet meer acceptabel zou kunnen zijn. Leg dus maar meteen goede kabel.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Pagina: 1