"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Doe maar Alice want Oni zuigt als een hoer aan een lul.. 
Heb erg goede dingen gelezen over Alice en het zal dan ook het eerste spel zijn dat ik zal kopen (lenen en copieren)..
Heb erg goede dingen gelezen over Alice en het zal dan ook het eerste spel zijn dat ik zal kopen (lenen en copieren)..
| I've got permission to color outside the lines |
xik heb net een hele tijd alice gespeeld.. en enorm goed!.. is een spel waar ej echt helemaal 'ingezogen' wordt.. net zoals je helemaal in een film kan zitten.. zo zit je echt helemaal in dit spel..
licht dimmen.. versterkertje luid.. en spelen maar.. mooi spel..
licht dimmen.. versterkertje luid.. en spelen maar.. mooi spel..
Verwijderd
Alice is in het begin erg cool spel en ook erg leuk om al die speciale effecten te zien. Maar als je vorderd in het spel begint het nogal erg saai te worden.
En de puzzels zijn niet bepaald uitdagend. Spel begint erg goed later is dit spel dus erg saai en langdradig.
Oni is ook een zeer cool spel en levert ook aardige graphics
Alleen is het soms erg lastig om die moves te doen omdat sommigen gewoon iets te snel uitgevoerd moeten worden.
Als je van een potje vechten houd dan moet je voor oni gaan. Als je van langdradig rennen en springen en schieten houd dan meot je voor alice gaan.
En de puzzels zijn niet bepaald uitdagend. Spel begint erg goed later is dit spel dus erg saai en langdradig.
Oni is ook een zeer cool spel en levert ook aardige graphics
Alleen is het soms erg lastig om die moves te doen omdat sommigen gewoon iets te snel uitgevoerd moeten worden.
Als je van een potje vechten houd dan moet je voor oni gaan. Als je van langdradig rennen en springen en schieten houd dan meot je voor alice gaan.
He Enimga, jij kunt alles wel kopieren, maar het werkt toch niet op die k*t-Compaq van jou
Maaruh ik denk dat ik toch maar ONI ga spelen, want dat lijkt me toch wel extreem coolio en volgens mij moet Alice het vooral van de graphics hebben.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Pagina: 1