Gezien de foutmelding en het feit dat je Windows XP opnieuw geïnstalleerd hebt (heb je dat over de oude installatie heengedaan of een verse installatie gedaan?), lijkt het mij logisch dat je de key opnieuw moet invoeren cq Call Of Duty 2 moet herinstalleren. Dat wordt dus het boekje erbij pakken en de sleutel invoeren
.
Als het goed is kan je wel gewoon cod2mp_s.exe openen (Call of Duty 2 Multiplayer). Vervoglens kan de key ingevuld worden bij Multiplayer Options --> Enter Key Code.shades schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 00:29:
Hello,
Ik heb net winxp opnieuw moeten installeren en heb niet zoveel zin om cod2 opnieuw te installeren (en in te stellen en meuk te moeten downloaden etc). Ik start op via de ASE (all seeing eye) en dat krijg ik bij het starten van cod2 een EXE_ERR_INVALID_CD_KEY error.
Iemand een idee ?
als die eerder geexporteerd zijn, zijn ze weer te importeren.... en anders is een reinstall ms toch handigeraramdin schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:41:
Hoe zit het dan met de registry keys die worden aangemaakt door de installer van COD2?
Is een geheel verse installatie. Over een corrupte versie heen doet toch niemand ?Robin schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 08:41:
Gezien de foutmelding en het feit dat je Windows XP opnieuw geïnstalleerd hebt (heb je dat over de oude installatie heengedaan of een verse installatie gedaan?), lijkt het mij logisch dat je de key opnieuw moet invoeren cq Call Of Duty 2 moet herinstalleren. Dat wordt dus het boekje erbij pakken en de sleutel invoeren.
YES dat werkt !GrandmasteR schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 08:50:
[...]
Als het goed is kan je wel gewoon cod2mp_s.exe openen (Call of Duty 2 Multiplayer). Vervoglens kan de key ingevuld worden bij Multiplayer Options --> Enter Key Code.
Ik trouwens nu een heeeeel ander probleem
Bij het installeren van patch 1.3 begint de setup te mekkeren dat ie niet kan zien welke versie ik heb. Vrij logisch als dat uit de registery gehaald moet worden.
Na, toch maar opnieuw installeren dan.
Wil mij systeem die dvd gewoon niet meer lezen. Autorun: ho maar, beetje de dvd doorbladeren: ho maar en mijn systeem traaaaaaaaaaaaaaaaag als die dvd er in zi.
. Dubbel klikken op het dvd-icoontje geeft "access denied" - nou moe ?
Hola, kan toch de setup draaien
Duurt errug lang.
Krijg na een dik half uur de melding:
Error 1305: Error reading file G:\Setup\data\main\iw_13.iwd. Verify the the file exists and that you can access it. (met een retry/cancel knop)
De dvd lijkt brandschoon te zijn. Infact. Alleen gebruikt bij de vorige keer dat ik het installeerde en toen geen problemen gehad
Iemand een idee ?
Winxp sp2; nec2500a (1.0a)
Bij het installeren van patch 1.3 begint de setup te mekkeren dat ie niet kan zien welke versie ik heb. Vrij logisch als dat uit de registery gehaald moet worden.
Na, toch maar opnieuw installeren dan.
Wil mij systeem die dvd gewoon niet meer lezen. Autorun: ho maar, beetje de dvd doorbladeren: ho maar en mijn systeem traaaaaaaaaaaaaaaaag als die dvd er in zi.
Hola, kan toch de setup draaien
Duurt errug lang.
Krijg na een dik half uur de melding:
Error 1305: Error reading file G:\Setup\data\main\iw_13.iwd. Verify the the file exists and that you can access it. (met een retry/cancel knop)
De dvd lijkt brandschoon te zijn. Infact. Alleen gebruikt bij de vorige keer dat ik het installeerde en toen geen problemen gehad
Iemand een idee ?
Winxp sp2; nec2500a (1.0a)
Pagina: 1