FLock browser Beta gereleased

Pagina: 1
Acties:

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:53
Afbeeldingslocatie: http://flock.com/themes/flock/images/logo.jpg
Flock browser
Flock is eigenlijk gewoon een flink verbouwde FireFox met oog op de zogenaamde web 2.0 diensten.

Zo kun je vanuit flock je weblog bijwerken, je flickr foto's updaten of je url opslaan bij del.icio.us
Ook andere applicaties kun je zo vanuit flock gebruiken. Deze browser is vrij nieuw en verwacht wordt dat het aantal plugins snel zal toenemen.
Flock is a free web browser that makes it easier than ever to share photos, stay up-to-date with news from your favorite sites, and search the Web. Take our tour to learn what's different about Flock, then download the beta to get started - and please tell us what you think.
Download
Download Flock

offtopic:
Layout schaamteloos geleend van het opera topic

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Geeft niks hoor, prima layout. Ik had hem zelf gebruikt uit dit topic: Het grote krokettentopic!. :p

Maarre, Flock is toch al een hele tijd uit? Ik heb er de laatste tijd weinig over gehoord.

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:53
Noork schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 23:56:
Geeft niks hoor, prima layout. Ik had hem zelf gebruikt uit dit topic: Het grote krokettentopic!. :p

Maarre, Flock is toch al een hele tijd uit? Ik heb er de laatste tijd weinig over gehoord.
Ik kreeg dit vandaag pas in mijn mail gedeponeerd :)
Heb het net geïnstalleerd en vind het wel fijn werken. Makkelijk mijn wordpress blog updaten en flickr organiseren. Weet alleen niet of het Firefox kan verslaan qua snelheid. Tot noch toe loop thet prima. (alle instellingen werden uit firefox overgenomen, incl logins e.d.)

Waar ikzelf nog het meeste moeite mee heb is de skin, maar die kan ongetwijfeld aangepast worden. (mij iets te druk, zeker in verglijking met de standard Firefox skin).

[ Voor 12% gewijzigd door messi op 28-06-2006 23:59 ]

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De weblog functie vind ik wel een hele aardige, maar het zal gerust niet lang duren voordat dit in Firefox en Opera komt. Misschien kan het nu al met een widget o.i.d. Hiernaast heb je ook een probleem als je een custom weblog hebt.

Works with most blogging services like Blogger, Drupal, LiveJournal, MoveableType, Typepad and WordPress.

Bookmarken bij del.icio.us gaat ook eenvoudig met Opera met een 'post' knop. Al met al zie ik nog niet de voordelen van de browser. Ik blijf nog even lekker bij Opera :-)