Toon posts:

Verdien 100 euro per dag voor elke 1000 bezoekers.

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nee dit is geen spam. ;) Mocht je dat denken, na het zien van zo'n topictitel.

Op het internet ben ik het volgende topic tegengekomen: *doe maar niet*

Als je TS mag geloven, kun je met zijn concept 100 euro per 1000 unieke bezoekers verdienen.
Toen ik het eerste bericht las, dacht ik gelijk wat een onzin. De kans dat google je adsense-account blokkeer, als je 540 kliks hebt in maar 881 vertoningen, is ontzettend groot.

Maar als je verder leest, komt het wel een beetje geloofwaardig over. Zo blijkt TS geen gebruik te maken van text ads, maar van gebruik maakt van referral downloads.(wat mij helemaal niks zegt)
En als je zijn screenshot(wat gefaked kan zijn) van zijn google uitbetaling bekijkt, dan kan zijn concept weleens werken.

Maar wat denken jullie? Kan dit?
Op welk manier krijg hij het voor elkaar om zo'n veel geldige kliks te genereren. Als hij het echt voor elkaar gekregen heeft om als enige op de wereld, zoveel kliks te genereren, dan ben je toch echt dom, om zoiets te verkopen, imo. Google zal hier vrijsnel achterkomen en het onmogelijk maken.

[ Voor 4% gewijzigd door NMe op 29-06-2006 03:35 ]

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:01
zie comments
ach ja, ik ben gisteren gebanned door google, omdat mijn click trough rate te hoog is.
En ik ongeldige kliks zou genereren.

En het grappige is dat ze er pas mee komen, als ze bijna moeten uitbetalen.

Dus het zal even dik lopen, en daarna word je er af gegooit, omdat ze een dikke monopoly positie hebben.

En sja je kan er niets aan doen, ben al 300 dollar nu kwijt geraakt.

• ^Mo^
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
Laat het nou eens duidelijk zijn dat je gewoonweg niet slapend rijk kunt worden, hoewel er altijd wel weer iemand is die het toch probeert :Z

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Hmm ik zie sinds kort ook allemaal google op got ;)

Maar ik denk dat google heus wel iets tegen dit zal gaan doen, als dit namelijk niet de juiste manier van gebruik blijkt te zijn. Geen idee hoe "eerlijk" het is.. maar denk dat dit snel ten einde loopt.

[ Voor 6% gewijzigd door Tutti-frutti op 29-06-2006 00:37 ]

4015Wp west (Dordrecht)

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Ik ken nog NIEMAND die ooit met die bullshit ( want dat is het ) geld verdient heeft... ook zelf ben ik er 1 keer ingetrapt.. was met iets waardoor je geld kreeg als jij zorgde dat er mensen een bepaalde site bezochten. Heb nooit geen geld gezien :/

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
NLuna schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 00:56:
Ik ken nog NIEMAND die ooit met die bullshit ( want dat is het ) geld verdient heeft... ook zelf ben ik er 1 keer ingetrapt.. was met iets waardoor je geld kreeg als jij zorgde dat er mensen een bepaalde site bezochten. Heb nooit geen geld gezien :/
Jaar of 5-6 geleden had je wel van die "paid-to-surf"-bedrijfjes (Alladvantage, Adframe, Euroclix etc.) waarmee je redelijk simpel wat centen kon verdienen door advertenties in beeld te hebben, websites te bezoeken of mailtjes te lezen. Vooral als je wat refferers had. Maar die bedrijfjes zijn binnen een paar jaar allemaal ten gronde gegaan omdat het kennelijk toch niet werkte ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Palomar op 29-06-2006 01:10 ]

• Thrillseekah
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-10-2025
correctie euroclix werkt nogsteeds. En no offence het werkt echt. Heb mezelf voor de gein eigenlijk lid gemaakt van die betaal mail zooi. (dat is het wel) maar heb toen laatst besloten uit te betalen had toch 60 euro. Tis nie veel maar doet der ook niks voor.

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:35
Palomar schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 01:08:
[...]

Jaar of 5-6 geleden had je wel van die "paid-to-surf"-bedrijfjes (Alladvantage, Adframe, Euroclix etc.) waarmee je redelijk simpel wat centen kon verdienen door advertenties in beeld te hebben, websites te bezoeken of mailtjes te lezen. Vooral als je wat refferers had. Maar die bedrijfjes zijn binnen een paar jaar allemaal ten gronde gegaan omdat het kennelijk toch niet werkte ;)
Die dingen bestaan nog steeds hoor. Euroclix bestaat nu ook nog steeds.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat is iemand die een te hoge click rate had en daardoor gebanned werd.

De verkoper beweert juist nu een concept bedacht te hebben waardoor je én een hoge click rate krijgt én NIET gebanned te worden door google.

Ik vraag me juist af, of dat mogelijk is. Of verkoopt hij gebakken lucht.
Als je die screenshot bekijkt, zie je dat er daadwerkelijk 540 keer geklikt is bij slechts 881 views.
Normaal gesproken, ben je je account kwijt bij zulke klikrates. Maar als je goed kijkt, is dit een rapport van verwijzingen, dus niet "google adsense voor inhoud" Wat vreemd is, aangezien je voor "verwijzingen" geen geld krijgt voor kliks.

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:24

Kid Buu

Huh, Pietje?

Lijkt me dat het gewoon incentive clicks zijn, mensen zoals hij ruineren het hele concept juist.

Als je echt veel geld verdienen met google adsense moet je of een site met veel traffic hebben, of een site waar de CPC rates erg hoog zijn (denk aan medische termen, zoals Mesothelioma). Hoewel het natuurlijk ontzettend suf zou zijn om juist een site specifiek te richten op het feit wat google per klik betaald.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je krijgt niets voor niets. Google is echt niet achterlijk. Die jongen kan beweren wat ie wil, dit rijmt nooit met Google's algemene voorwaarden. Ik denk dat je in zo'n geval mazzel zou hebben als je alleen een ban krijgt van AdSense, want ze zouden je aan kunnen geven wegens fraude.

Verder komt dit erg spammerig over en betreft dit hoe dan ook een grijs gebied waar GoT niet mee geassocieerd wil worden, vandaar dat ik je topic dicht doe.

De screenshot in je topicstart lijkt me zeker gefaked. De decimale punt is hetzelfde teken als het scheidingsteken tussen duizendtallen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.