[MSN] Geen emoticons in gesprekken? *

Pagina: 1
Acties:
  • 1.417 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• svi79
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-06 09:56
Zo voor het eerst in jaren heb ik hulp nodig van jullie, de geleerden. Ik kan in msn geen plaatjes meer zien, en dan bedoel ik dus die fijne keybinds die de hele wereld tegenwoordig gebruikt.

Kap vervelend, want zonder die dingen ben je kennelijk reddeloos verloren tegenwoordig, omdat iedereen die idiote plaatjes aan normale woorden verbind. Ik kan geen gesprek meer volgen tegenwoordig!

Ik had na een verse xp installatie windows live messenger 8 geinstalleerd, en toen is eigenlijk de ellende begonnen. Dit was in combinatie met msnplus. Beide heb ik echter al weer verwijderd en diverse oudere versies van msn geprobeerd, maar steeds met het zelfde resultaat, niets dus.

Als firewall/virusscanner heb ik zonealarm. Dit geeft volgens mij niets voor de problemen die ik nu ervaar want ook als t programma uit staat blijft het resultaat gelijk.

Heb ook alle opties in msn zelf nagezocht, en kan hier niets raars/afwijkends in vinden.
Het zou hoogst waarschijnlijk wel heel eenvoudig zijn, maar ik kan er even niet opkomen.

Wie o wie kan mij aan de gouden tip helpen? alvast bedankt,

Sander

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Misschien dit?

http://img343.imageshack.us/img343/5051/niks7oz.th.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door MensionXL op 28-06-2006 22:53 ]

Goedkoop bellen via VoIP

• svi79
nee dat had ik al bekeken en staat gewoon aan. Zo simpel is het (helaas) ook weer niet

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

offtopic:
Even een titelfixje :)

Signature

• svi79
Goed heb t probleem gevonden. Lag aan zonealarm.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:02

SeatRider

Hips don't lie

Toen ik de titel las dacht ik dat het om een nieuwe feature ging _/-\o_ maar helaas.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Robinter79
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-11-2024
svi79 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 13:32:
Goed heb t probleem gevonden. Lag aan zonealarm.
Fijn als je ook even laat weten HOE je het hebt opgelost...
Ik zit met hetzelfde probleem geloof ik, kan geen emoticions meer zien en ook geen fotootjes die bij de contactpersonen horen...

Thanx

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Robinter79 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 17:58:
[...]

Ik zit met hetzelfde probleem geloof ik, kan geen emoticions meer zien en ook geen fotootjes die bij de contactpersonen horen...

Thanx
Stel in Zonealarm eens in dat MSN Messenger volledige toegang heeft, ik heb een vermoeden dat het daar aan ligt.

• Robinter79
Heeft mijn MSN al.. volledige toegang... allemaal groene V-tjes in het scherm achter Messenger..

• svi79
Robinter79 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 17:58:
[...]

Thanx
Ja er is maar 1 oplossing, zonealarm eraf mikken en norton erop. Ik heb werkelijk alle opties in zonealarm geprobeerd, maar niets werkte. Gokje gewaagd, en de meuk eraf gegooid en alles was weer in orde. Dus nu maar weer 'good old' internet security erop.

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 01:29

Bergen

Spellingscontroleur

Kan iemand mij uitleggen op welke manier een firewall hierop van invloed is?

De MSN Messenger maakt gewoon connectie met een notification- en switchboardserver en that's it. Als je kunt chatten dan zijn die connecties blijkbaar tot stand gebracht en zou alles heen en weer gezonden moeten kunnen worden. Toch?
svi79 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 06:38:
[...]

Ja er is maar 1 oplossing, zonealarm eraf mikken en norton erop.
Wow, jij bent werkelijk de allereerste die ik iets positiefs over Norton hoor zeggen. Je moest eens weten hoeveel problemen Norton met zich mee kan brengen. Oh well.

• Robinter79
Hmmm.... van links naar rechts geslingerd word ik hier ;)

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:19

Onbekend

...

Bergen schreef op zondag 16 juli 2006 @ 06:48:
Wow, jij bent werkelijk de allereerste die ik iets positiefs over Norton hoor zeggen. Je moest eens weten hoeveel problemen Norton met zich mee kan brengen. Oh well.
Daarom gebruik ik een versie uit 2001. Werkt nog steeds perfect en maakt de PC niet onnodig traag.
( Oh ja, de automatische updates werken ook goed)

Speel ook Balls Connect en Repeat

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:31

Haan

dotnetter

Kan iemand mij uitleggen op welke manier een firewall hierop van invloed is?

De MSN Messenger maakt gewoon connectie met een notification- en switchboardserver en that's it. Als je kunt chatten dan zijn die connecties blijkbaar tot stand gebracht en zou alles heen en weer gezonden moeten kunnen worden. Toch?
Om die reden ben ik heel lang geleden al gestopt met afvragen waarom sommige pc's doen wat ze doen, terwijl het totaal niet logisch is :P

Kater? Eerst water, de rest komt later

• svi79

[...]
Kan best zo wezen. Ben met je eens dat b.v. zonealarm dingen beter doet. Maar als je niet de einige bent die gebruik maakt van de computer, en de andere gebruikers snappen net hoe ze internet opmoeten, dan is zonealarm nog wel eens een probleem. Je wil niet weten hoevaak ik gebeld ben omdat ze er weer eens niet uitkwamen. Dat heb je met norton niet.

En dat probleem met de afbeeldingen in msn stoorde me zodanig, dat de keuze rap gemaakt was.

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 01:29

Bergen

Spellingscontroleur

Achja, ik gebruik Gaim.... Ik heb nergens last van... :z
Pagina: 1