Sinds kort ben ik in het bezit van een Viewsonic VX2025WM 20 inch breedbeeldmonitor. De native resolutie, dus de beste resolutie voor het scherm, is 1680x1050. Helaas is mijn PC (inhoud) wat verouderd en kan deze de huidige en zeker de nieuwe games aan op High en op de native resolutie. Helaas is mijn voeding ook verouderd (300W) en vereisen de nieuwe videokaarten minimaal 350/400W voeding. Ik moet dus ook nog een extra voeding erbij kopen. Daarnaast wil ik ook nog een extra geheugenbankje erbij doen, want 1 GB is voorlopig voldoende lijkt me.
Mijn moederbord ondersteunt enkel AGP videokaarten dus PCI en PCI-e kan hij niet aan. Mijn keuze raakt hierdoor al een stuk gelimiteerder. Ik heb eigenlijk de ballen verstand van videokaarten en ik weet ook zeker niet of ik wel een goede of een passende videokaart kan vinden. Hebben jullie nog goede suggesties? Ati of Nvidia maakt me zelf geen reet uit, als het de huidige en nieuwe games maar trekt op hoog en met de native resolutie. Budget ~200 euro.
Als jullie nog een goede voeding aanraden voor een schappelijke prijs meld het dan ook even a.u.b.
Bijvoorbaad Dank!
Mijn moederbord ondersteunt enkel AGP videokaarten dus PCI en PCI-e kan hij niet aan. Mijn keuze raakt hierdoor al een stuk gelimiteerder. Ik heb eigenlijk de ballen verstand van videokaarten en ik weet ook zeker niet of ik wel een goede of een passende videokaart kan vinden. Hebben jullie nog goede suggesties? Ati of Nvidia maakt me zelf geen reet uit, als het de huidige en nieuwe games maar trekt op hoog en met de native resolutie. Budget ~200 euro.
Als jullie nog een goede voeding aanraden voor een schappelijke prijs meld het dan ook even a.u.b.
Bijvoorbaad Dank!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 22:44 ]