Chello starter internet op een 2e pc

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bob Marley
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-12-2021
Beste Lezers,

Ik ben in het bezit van het Chello Starters pakket.
Het is niet al te snel maar redelijk genoeg om mijn dingen te kunnen doen.

Op de site van UPC staat er dat het online zijn op 2 pc's tegelijkertijd niet mogelijk is!! :'(

Mijn vraag aan jullie:
Is dit waar?

Want ik wil namelijk voor mijn broertje op zijn pc ook internet hebben.
Ik heb gelezen dat dit mogelijk is via een Wireless Router.

Zou het kunnen dat wanneer ik een wireless router en een wireless kaart koop voor mijn broertje's pc, om internet op 2 pc's te kunnen hebben met Chello Starter? :?

Ik hoor het graag van jullie.

Mvg,

Bob

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Nee, UPC liegt zomaar tegen haar klanten :/

Met een router is het inderdaad mogelijk, maar wireless is niet nodig. Een router met een gewoon draadje gaat ook prima. Maar dat wat jij zegt gaat inderdaad prima, ongeacht je lijn kun je er gewoon twee PC's op aansluiten, zolang je maar een router hebt die dat internet wat in één lijntje binnenkomt voor jou aan twee PC's kan geven.

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Wil inderdaad best.

Alhoewel het misschien niet supersnel zal gaan maar het is wel mogelijk. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11-2025

Ray

het kan als je een router gebruikt die je mac kan clones van je huidige nic. Gebruik anders even de search deze vraag is al diverse malen geweest en volledig uitgelegd

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

MAC klonen in router is niet nodig en sowieso bad practice (duplicate MACs zijn een plaag...) - gewoon router aansluiten, modem resetten, router resetten, alles in router op auto/DHCP instellen, PC instellingen hetzelfde laten en van achter de router opnieuw door aanmeldpagina :7

En reden dat aangegeven is dat Starter niet voor meerdere computers bedoeld is, is dat je nauwelijks van breedband kunt spreken met wat er overblijft als je die paar kbits/s van Starter ook nog eens door tweeen deelt :z

Oslik blyat! Oslik!