Toon posts:

grafische kaarten wisselen

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een pc met een P4P800S SE moederbord van asus met een geforce FX 550 en een pc met een P4S333 moederbord met een geforce MX 440.
Ik zou nu graag deze grafische kaarten van pc wisselen. Maar als ik de MX in de P4P800SE steek dan blijft het scherm zwart. De ventilator op de kaart draait wel, ik vermoed dus dat ik het niet verkeert heb aangesloten. Beide grafische kaarten zijn agp.

Dank bij voorbaat

Thomas Verbeke

Verwijderd

Heb je de stekker van het beeldscherm er achter in gedaan? En zo ja, in de goede (VGA/DVI) uitgang?

Verwijderd

Topicstarter
ja, in de uitgang van de kaart.

Verwijderd

Topicstarter
ik ben bijna 100% zeker dat het de juiste uitgang is omdat dat ook de plaats was waar ik ze er uit heb gehaald. defect kan niet want als ik ze terug steek werkt het perfect.

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:27
Heb je de kaart helemaal goed in het slot gedrukt? Druk voor de zekerheid nog even aan.

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:39
drivers enzo geinstalleerd? in je bios je onboard vga uitgeschakeld etc?

Verwijderd

Topicstarter
drivers kan ik niet installeren want het scherm is zwart. De drivers van de vorige kaart staan wel telkens nog op de hd. ik kan hem niet dieper duwen. Rechts op het agp slot is er wel een soort systeem dat zoals bij het ram geheugen. maar ik krijg dat poortje niet dicht...(snapt u?)

Verwijderd

Topicstarter
@ First: geen onboard VGA denk ik. en aan bios kan ik ook niet komen door zwart scherm

Verwijderd

Topicstarter
opgelost, een beetje geforceert...:p
bedankt!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Hmm? Wat doet dit topic in TCA? Dit heeft voor zover ik kan zien helemaal niks met overclocken te maken?
't zou dus eigenlijk in Overige hardware moeten staan, maar dit is wel een beetje basic. Dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.