Toon posts:

Pinnacle 110i software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pinnacle 110i tv kaart gekocht een tijd geleden. Nou ben ik de cd kwijt geraakt en dacht ik doodleuk de software te kunnen downen van de pinnacle site, nou blijken ze dus de software niet meer online te hebben staan.
Vervolgens heeft het me een half uur gekost om ze een vraag te stellen of ze de software nog ergens online hebben staan. Hun antwoord :" nee ".
Daarna gaven ze me aan de cd eventueel te kunnen opsturen. Vervolgens krijg ik na al een toezegging van de software te willen opsturen de vraag of ik een kopie van het bonnetje kan leveren :? Nou ben ik in de tussen tijd verhuist en kan ik dus never nooit m'n bonnen terug vinden van spullen die ik een half jaar geleden heb gekocht. Zeker niet van dit, want die bon is er gewoon niet meer :?
Nou is mijn vraag of iemand de drivers nog heeft liggen voor deze kaart en ze eventueel voor me online zou willen zetten.
Daarnaast zou ik ook wel graag de software van pinnacle willen hebben voor de kaart als iemand die online zou kunnen zetten.
De 64 bit drivers heb ik al gevonden, maar dat gaat nog even duren voordat ik 64 bit kan gaan draaien.
Als niemand de software meer heeft, heeft iemand dan een goede tip als freeware voor tv kaarten?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 20:29 ]