Eigen reply niet zichtbaar bij reactie op frontpage

Pagina: 1
Acties:

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-02 13:15
Ik heb vandaag 2 keer een probleem gehad bij het typen van een reply op een reactie van een nieuwspost.

Normaal krijg je na het verzenden de reactie waarop je reageerde te zien, plus je eigen reply. Nu kreeg ik echter alleen de post te zien waarop ik op reageerde. Mijn eigen reply was niet zichtbaar. De replies waren wel correct toegevoegd aan de reacties.

Ik gebruik FireFox 1.5 als browser (maar ik denk diet dat daar aan ligt) en ben Full abonnee. Voor ik full abonnee was had ik het probleem niet, dus mischien dat het daar aan ligt?

Hopelijk kan het gefixed worden want ik heb steeds het idee dat m'n reactie niet verwerkt is :+ Maar de reply is dus WEL toegevoegd, dat dat duidelijk moge zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door ShadowLord op 28-06-2006 18:53 ]

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-02 07:33
Het is mij een beetje onduidelijk, maar als ik het goed begrijp stond je reactie er wel gewoon tussen wanneer je alle reacties bekeek (dus gewoon het nieuwsbericht)? Ik denk niet dat er aparte scripts hierop van toepassing zijn voor abbo's.

• ShadowLord
De reactie wordt dus gewoon gepost, alleen je ziet je eigen reactie niet in de subthread die je te zien kijgt nadat je gepost hebt. Dit is overigens niet altijd het geval (net werkte het gewoon wel), of het is alweer gefixed.

De reden dat ik mijn abonnement noem is omdat dit mischien een verschil kan maken in de scripts (wel of niet caching bijvoorbeeld). Ik heb niet de source van Tweakers.net maar dat is het enige verschil in mijn situatie dat me zo te binnen schiet. Natuurlijk kan het ook een verandering in de tweakers code zijn, of een DB probleempje. Maar zoals ik al zei: die info heb ik dus niet :)

Als ik het nog eens tegen kom zal ik wel een screenshot maken (als dat nog nodig is).

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Waar heb jij je standaard reactieniveau op staan? Op +1 of +2?

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Bekend probleem van (volgens mij) recente aard:
reacties in de meuktracker
Bericht waarop je reageert wordt getoond ipv eigen reactie

Wees zo vriendelijk om dit op de devtrack te zetten. Link even naar dit topic, dan kan het uitgezocht worden :)

[ Voor 8% gewijzigd door Rataplan op 29-06-2006 14:40 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• ShadowLord
Harm schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 23:24:
Waar heb jij je standaard reactieniveau op staan? Op +1 of +2?
Op 0 zelfs.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Dat maakt dus niks uit als het het hierboven beschreven probleem betreft :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Kan je nog meer specifieke details van hoe dit te reproduceren geven?

Reageerde je bijvoorbeeld op een lange subthread? Of op een stuk met uberhaupt veel reacties?

Hier reageren is handiger trouwens:
http://devtrack.tweakers.net/view.php?id=1260

[ Voor 21% gewijzigd door ACM op 30-06-2006 11:57 ]

Pagina: 1