Toon posts:

Grafische kaart voor 2 monitoren

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat is een goede grafische kaart om twee monitoren naast elkaar op aan te sluiten?
Wil er niet meer dan 300 voor gaan uitgeven. Gebruik voornamelijk office (werk pctje) maar wil ook beetje kunnen gamen en fotoshoppen.

De kaart is voor op een Asus A8N-E moederbord met AMD Athlon 64 3500+ Venice 2.2 GHz, 2000 MHz, Boxed prosessor. Iemand advies?
Thanks.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 15:46 ]

Verwijderd

bijna elke grafische kaart kan dit, je moet alleen letten op je monitor (TFT (met DVI aansluiting) of CRT (met vga aansluiting). Hier zijn trouwens ook verloopjes voor, dus zelfs dat hoeft geen probleem te zijn.

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
Mijn Geforce 7600 GT (+/-200 E, MSI) heeft twee DVI's en een tv-out. (net als veel nieuwe kaarten eigenlijk). misschien dat je met jouw budget nog aan een 7800 kan komen.

edit: heb idd ook twee convertertjes gehad (dvi->vga)

[ Voor 21% gewijzigd door Rigi op 28-06-2006 15:49 ]

• -krekel-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-07 18:57
met jouw budget kan iedere videokaart wat je wil.

Wat voor vooronderzoek heb je al verricht? Heb je een bepaalde kaart in gedachte?

• Merijn70
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-01 19:40
Erg veel kaarten kunnen dit zonder problemen. (zit dan vaak een DVI verloopblokje bij). Ik zou zeggen loop even naar de winkel... Voor een paar tientjes kan je al klaar zijn. Maar als je echt wil gamen etc. moet je wat dieper in de buidel tasten.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is snel zeg :)
Nee niet speciaal gezocht...

Omdat mn dell het heeft begeven per direct opzoek naar snelle vervanging.

Kwam dit systeempje tegen:
http://www.sallandautomat...onfigurator.php?pid=17856
Vroeg me alleen of zon videokaart wel 2 schermen aan kan.

Het gaat trouwens om 2 tft schermen, een met standaard aansluiting en een met witte stekker (?DVI).

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:13

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:52:
Dat is snel zeg :)
Nee niet speciaal gezocht...

Omdat mn dell het heeft begeven per direct opzoek naar snelle vervanging.

Kwam dit systeempje tegen:
http://www.sallandautomat...onfigurator.php?pid=17856
Vroeg me alleen of zon videokaart wel 2 schermen aan kan.

Het gaat trouwens om 2 tft schermen, een met standaard aansluiting en een met witte stekker (?DVI).
Die link is een office-PC :?

Edit: Kortom, je hebt dus een hele nieuwe PC nodig? Zoek dan zelf even rond, het is hier geen helpdesk, en als je er dan niet uit komt kan je een topic aanmaken. Voor gewoon internetgebruik is elke videokaart met 2 keer DVI (jij zegt dat je DVI nodig hebt, anders kan VGA ook) goed, wil je ook nog goed kunnen gamen @ 1280 bij 1024 op High dan zal je een duurdere nodig hebben.

Je bent nogal onduidelijk, in de TS praat je over een Athlon 64 3500+, in je link staat een 3200+... Verduidelijk is.

[ Voor 33% gewijzigd door Muthas op 28-06-2006 16:06 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

En verder is EUR 300 voor office en photoshop werk + af en toe gamen natuurlijk totale ranzige overkill :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.