Beste,
Ik ben bezig met een migratie van een W2K app server naar een W2K3 server
een van de apps die hier op draait is een data retrieve programma wat een beetje tabelletjs vult
De source DB is oracle en staat op een verre machine in de VS en de target is een lokale MySQL.
Op de oude server draait dit als een zonnetje echter wanneer ik dit naar de nieuwe server breng komt er een lekkere fout melding.
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'
[Microsoft][ODBC driver for Oracle][Oracle]
Natuurlijk heb ik al het eea geprobeerd wat ik hier zo hier en daar kon vinden via google.... Van rechten voor de IWAM en IUSR account op de orahome folder to rechten in het register.
Op de nieuwe server kan ik gewoon TNSpingen en contact met de oracle DB maken via SQL*plus.
Dus met de oracle kant is niks aan de hand (vermoed ik)
Het enige wat anders is met de nieuwe servers is dat de een een w2k met Oracle 8 is en de ander is een W2K3bak met ora 9.0.2
De source datbase is overigens 9.1.....
De DSN is voor beide servers hetzelfde geconfigureerd en gebaseerd op de Microsoft ODBC voor oracle
Nu ben ik bang dat het dan toch aan de code licht en mijn programming skills zijn niet helemaal je van het aan gezien ik een HT&K beheerder ben.
De code die wordt aangespoken op beide servers vanuit een include is als volgt:
De code is voor beide servers gelijk alleen krijg ik op de nieuwe machine op regel 4 de foutmelding.
I am somewhat at a loss en ik hoop dat jullie mij verder kunnen verlichten.
Ik ben bezig met een migratie van een W2K app server naar een W2K3 server
een van de apps die hier op draait is een data retrieve programma wat een beetje tabelletjs vult
De source DB is oracle en staat op een verre machine in de VS en de target is een lokale MySQL.
Op de oude server draait dit als een zonnetje echter wanneer ik dit naar de nieuwe server breng komt er een lekkere fout melding.
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'
[Microsoft][ODBC driver for Oracle][Oracle]
Natuurlijk heb ik al het eea geprobeerd wat ik hier zo hier en daar kon vinden via google.... Van rechten voor de IWAM en IUSR account op de orahome folder to rechten in het register.
Op de nieuwe server kan ik gewoon TNSpingen en contact met de oracle DB maken via SQL*plus.
Dus met de oracle kant is niks aan de hand (vermoed ik)
Het enige wat anders is met de nieuwe servers is dat de een een w2k met Oracle 8 is en de ander is een W2K3bak met ora 9.0.2
De source datbase is overigens 9.1.....
De DSN is voor beide servers hetzelfde geconfigureerd en gebaseerd op de Microsoft ODBC voor oracle
Nu ben ik bang dat het dan toch aan de code licht en mijn programming skills zijn niet helemaal je van het aan gezien ik een HT&K beheerder ben.
De code die wordt aangespoken op beide servers vanuit een include is als volgt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| <%
'Open Connection to Oracle Database (DB_NAME)
set ConnectionToDatabase_ORACLE = server.CreateObject("ADODB.Connection")
ConnectionToDatabase_ORACLE.Open "DSN=Peoplesoft","UID","PWD"
set Recordset_ORACLE = server.CreateObject("ADODB.recordset")
'Open the first connection to the database (TblPs_Data_Temp)
set strConn_refresh = server.CreateObject("ADODB.Connection")
strConn_refresh.Open "DSN=PeopleSoft_refresh"
set strConn_add = server.CreateObject("ADODB.Connection")
strConn_add.Open "DSN=PeopleSoft_refresh"
set strConn_update = server.CreateObject("ADODB.Connection")
strConn_update.Open "DSN=PeopleSoft_refresh"
%> |
De code is voor beide servers gelijk alleen krijg ik op de nieuwe machine op regel 4 de foutmelding.
I am somewhat at a loss en ik hoop dat jullie mij verder kunnen verlichten.