Toon posts:

Minidisc vraagjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een minidisc met optische aansluiting en een Xitel geluidskaart met ook een optische aansluiting. Nu vroeg ik me af:
Is het mogelijk om dus dingen als tracksplitsing en tracknames enzo up te loaden naar je MD via een programmaatje?
En wie weet een programmaatje waarmee je digitaal CD's af kan spelen (dus via de IDE interface zeg maar) en dus digitaal door te sturen naar je MD? Thnx

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-08 08:23
Sony heeft een hele zet software waarmee je Sony spullen aan je PC kan koppelen. Je moet ergens bij een leverancier anders is vragen om de nieuwste Sony Catalogus. Daar staat meer erover in. Het werkt overigens alleen met Sony apparatuur. Een programmatjes om digitaal CD's af te spelen kan je gewoon door met DAE je tracks op je hardeschijf te zetten en ze af te spelen met je minidisc op je digital line out van je geluidskaart. Dat is zo digitaal als het maar kan.

Verwijderd

Topicstarter
Maar is er geen progje om DIRECT zonder eerst te rippen dig af te spelen?

• MNM(tm)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2025
...dan moet je de digital-out van je CD-ROM speler gebruiken...! Met een beetje geluk heeft je geluidskaart een interne (elektrieke) S/PDIF ingang, waar je dus die Digital-out van je CD-ROM speler op aan kan sluiten. Dan hoeft je geluidskaart 't signaal aaleen nog maar om te zetten van elektriek naar optiesch... :)
Ik als elektro-hobbie-ist, heb zelf 'n elektr -> opto converter in mekaar gezet. Loopt als 'n trein met 'n Sony MZ-R30. (Opm. de meeste Aopen CD-ROM spelers hebben wel 'n digital-out, waar daar komt dus ècht geen signaal uit... :( :( En dat ondanks het feit dat die aansluiting intern wèl aan dat Toshiba-chippie geknoopt zit... :()

...With a touch of magic¿

Verwijderd

Ik heb eens van iemand z'n server een progamma af mogen halen voor een Sony systeem, het heet InstantPlay, het probleem is dat het 26 MB groot is...
Het speelt audio af via je geluidskaart optisch in, het geeft via de IDE intern het signaal DIGITAAL door aan de Writer.

Je moet iemand zien te vinden die een Sony Spressa brander heeft, daar zit het bij... http://back.to/hardware

(Ik heb wel een site maar kan die niet voor uploaden/downloaden van 26MB gebruiken.)

Verwijderd

Topicstarter
MnM: Xitel heeft geen digital in voor cd-romspeler, dus dat werkt niet...
Pagina: 1