Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[MP3] Speler na uitzetten op hetzelfde punt starten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn moeder is fan van PodCasts/Audiobooks en zou graag een mp3-speler aanschaffen. Aangezien audiobooks meestal bestaan uit gedeeltes van 10+ minuten, wil mijn moeder graag een functie zodat de speler onthoudt waar deze gestopt is en wanneer de speler weer aan gaat, vanaf dat tijdstip verder gaat. (zoals de Ipod dus).

Zijn hier spelers voor? Is hier een benaming voor? Het zoeken is erg lastig.. Heb het meerdere malen geprobeerd maar niet iets kunnen vinden :?.

Suggesties zijn welkom! Capaciteit moet meer dan 512mb zijn en het liefst <100 euro.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ja, er zijn spelers met een resume functie. Ik weet dat de meeste Cowon en iRiver spelers dit kunnen.
Hier is trouwens al eens een topic over geweest, zie ook Player voor audio boeken? :)

[ Voor 47% gewijzigd door RoD op 28-06-2006 14:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat topic heb ik helemaal gemist.. Toch niet goed gezocht dan. Bedankt.. ik zal even kijken naar de Cowon-spelers, die een erg goede reputatie hebben.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:39

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Sony heeft ook veel spelers die dit kunnen. Je moet alleen niet de batterij eruit halen. Voordeel is dat deze spelers niet zo prijzig zijn als Iaudio en Cowon

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• RoD
  • Niet online

RoD

touchdomex schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:00:
Sony heeft ook veel spelers die dit kunnen. Je moet alleen niet de batterij eruit halen. Voordeel is dat deze spelers niet zo prijzig zijn als Iaudio en Cowon
iAudio's zijn de mp3spelers van Cowon, je bedoeld iRiver en Cowon neem ik aan? :P iRiver heeft wel een paar scherp geprijste spelertjes voor minder dan 100 euro.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:26

Cyphax

Moderator LNX
Mijn Creative MuVo TX doet dat ook trouwens. :)
Die zijn ook niet al te duur.

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Topicstarter
Cyphax schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:04:
Mijn Creative MuVo TX doet dat ook trouwens. :)
Die zijn ook niet al te duur.
Daar had ik het al gevraagd, maarja. Deze speler had ik op het oog, dus bedankt :)

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Kansloos eroverheen gelezen... :z

[ Voor 83% gewijzigd door Roamor op 28-06-2006 15:16 ]

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
-Daniël- schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:13:
[...]

Daar had ik het al gevraagd, maarja. Deze speler had ik op het oog, dus bedankt :)
Ahh dat had ik niet gezien of ik had er wel op geantwoord. Bij deze alsnog (in de survey) voor als iemand anders zich dat nog afvraagt. :)

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-11 13:25
Mijn sony NW A 3000 start ook altijd op het punt waar je gebleven was.

Joejoe!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mijn pauper MP3 speler doet dit niet, maar volgens mij is dat bijzonderder dan als een speler het wel doet. Alle mp3 spelers die ik verder ken (inclusief mijn sony walkman telefoon) doen dat gewoon (en eigenlijk terecht).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:06

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Ik kan m'n Creative Zen Vision:M ook bij dat lijstje zetten die de functie ondersteunt. ;)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• RoD
  • Niet online

RoD

Hillie schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:21:
Ik kan m'n Creative Zen Vision:M ook bij dat lijstje zetten die de functie ondersteunt. ;)
Echter, de TS zoekt een speler voor <€100 :P

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:39

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

RoD schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 18:38:
[...]

Echter, de TS zoekt een speler voor <€100 :P
Mijn sony was 70 euro had 512MB en ondersteund deze functie. Het gaat hier om de NW-105. Prachtig aparaatje. Ook het geluid is heerlijk ( al zal je moeder dit denk ik niet uitmaken) Ook zijn de standaard dopjes van een goede kwaliteit.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
touchdomex schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 19:08:
[...]

Mijn sony was 70 euro had 512MB en ondersteund deze functie. Het gaat hier om de NW-105. Prachtig aparaatje. Ook het geluid is heerlijk ( al zal je moeder dit denk ik niet uitmaken) Ook zijn de standaard dopjes van een goede kwaliteit.
Hebben die Sony's niet aparte software nodig om te vullen? Hoe dan ook, die Creative MuVo kostte mij ook € 70 en heeft 1GB ruimte. :)

Verwijderd

Topicstarter
Cyphax schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:16:
[...]

Hebben die Sony's niet aparte software nodig om te vullen? Hoe dan ook, die Creative MuVo kostte mij ook € 70 en heeft 1GB ruimte. :)
De survey zag er ook erg goed uit :), dus ik denk dat ik deze cadeau doe.
Pagina: 1