Toon posts:

kan niet beginnen te spelen op de server..

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
he als ik op de server van tweakers bij gta sa wil spele dan lukt mij dat niet echt..

ik kan er wel op komen maar als ik er op ben dan zegt ie 'stay within the world boundries' en als ik er uit wel kom ik gelijk op het dak.
en als ik van het dak wil springen dan vlieg ik gewoon weer terug op het dak en krijg dat berichtje stay within........
heb gta sa al opnieuwe geinstaleerd maar hij ging daarna gewoon weer verder :S .

kan iemand mij helpe dit heb ik al een paar dagen ..

mvgr DoMo17

p.s. ik wist nie waar ik hem neer moest zetten dus heb ik hem maar hier neer gezet :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Huh :?

Gaat het hierover? [rml][ PC] San Andreas - Multiplayer - Deel 2[/rml]

Dan kan je beter je vraag daar stellen en niet in LA :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja ik zeg toch wist niet waar ik hem neer moest zette .. :P enne ik heb nog een andere vraag

bij gta sa staat ik moet me aanmelde bij gathering of tweakers maar heb ik nu dus ;)
maar hij zegt het nog steeds :S

snap er geen hol meer van vorige week kon ik nog goed spele..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
GGS_106 heeft gelijk, die gameserver wordt door een gebruiker van het forum gedraait en niet door Tweakers.net zelf - het heeft dus verder ook niks met de site te maken. Je zal dus met de beheerder van de server in het topic of per mail/msn oid contact op moeten nemen. Lieve Adjes is bedoeld voor dicussies over oa het forumbeleid :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Die server is een initiatief van een user (.Peter) en staat los van de organisatie Tweakers.net. Voor problemen moet je dus ook bij hem zijn :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.