Toon posts:

asus p5wd2 moederbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik heb een asus p5moederbord gekocht en een intel pentium d 805 procesor en hardeschijf, etc. had ik thuis. nu wilde ik wondows xp gaan instaleren en toen gaf hij een error dat windows was afgesloten voor vijligheids overwegingingen en dat ik kmijn pc op virusen moet controleren en als dit zich voor bleef doen dan moest ik mij hardware conteoleren maar ik weet zeker dat die goed is.

gr. maarten

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:24

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Het is allemaal nieuwe hardware?

Test de harde schijf eens met het tooltje van je harde schijf fabrikant.
Test het geheugen met memtest.

Misschien kun je hier wat uithalen:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
het moederbord en de procesor en het geheugen wel maar de hd en de videokaarten niet, maar als ik de instalatie start vanaf de cd gaat het tot een bepaald ogenblik en dan stop ie er mee dat is nog tijden s het laden van de drivers en zo dus nog niet eens de instalatie zelf

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 15:19 ]

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:24

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Dat heeft 9 van de 10 keer te maken met het geheugen of harde schijf. Controleer dat eerst even.

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
ok dan zal het de hd zijn want die is oud en het geheugen is nieuw gekocht

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 00:15

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

Ik zou ze beiden even testen, dat het geheugen nieuw is wil niet zeggen dat er niks mee aan de hand kan zijn. Het zou ook nog kunnen dat je geheugen niet compatible is met je moederboard. Asus wil zo nu en dan wel eens wat kieskeurig zijn.

Je harde schijf ben je zo achter als je hem test met een tooltje van de fabrikant. (Zoals al eerder aangegeven in deze draad.)