Toon posts:

Linksys wrt54g3g op Tmobile zetten?(ipv voda)

Pagina: 1
Acties:
  • 1.370 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben benieuwd of ik uberhaupt in het goede forum zit, maar goed. Heb een Linksys wrt54g3g3 aangeschaft die kennelijk in samenwerking met vodafone is "onstaan" aangezien in de config van de router een pulldown menu tevoorschijn komt waar alleen vodafone in voorkomt. Maar je kan hem ook handmatig aanpassen. Het lijkt mij toch ook moeten werken met tmobile, en voor zover ik weet van mijn mda zijn de instellingen van tmobile :
internet
tmobilemms
tmobilemms

Maar hij doet niks. iemand hier ervaringen mee?
en ja het kaartje doet het wel, met dezelfde pin etc werkt hij op Laptop wel (ligt ernaast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxmaxmax
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-12-2024
he hallo sorry dat ik zo laat reageer :P maar ik moet het hier toch even kwijt. T-mobile komt nu tegenwoordig, sinds deze week met een web'n'walk card compact II deze werkt perfect met de wrt54g3g. download de laatste firmware op de linksys uk site voer bij verbinding pap en alleen internet in zonder login en wachtwoord, geef de pincode en doe zelf nog wat settings over automatisch verbinden enzo en gaan met die hsdpa verbinding-banaan. Btw leuk voor op de camping! :9~

met dank aan vodafone s6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:41

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

oude koe

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hmm, nuttige kick van oude topic - maar staat op volstrekt de verkeerde plek.

Move OH -> NT

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narf717
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 16:07
maxmaxmax schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 15:36:
he hallo sorry dat ik zo laat reageer :P maar ik moet het hier toch even kwijt. T-mobile komt nu tegenwoordig, sinds deze week met een web'n'walk card compact II deze werkt perfect met de wrt54g3g. download de laatste firmware op de linksys uk site voer bij verbinding pap en alleen internet in zonder login en wachtwoord, geef de pincode en doe zelf nog wat settings over automatisch verbinden enzo en gaan met die hsdpa verbinding-banaan. Btw leuk voor op de camping! :9~

met dank aan vodafone s6
Hey maxmaxmax,

Ik heb ook een web n walk card compact || gekocht met een linksys wrt54g3g gekocht... Ik heb precies hetzelfde gedaan als jij... maar ik krijg em niet aan de praat :S in de laptop doet hij het wel, maar in de router geeft ie geen kick! :(

Heb je nog suggesties? zou je anders een screenshot willen sturen van hoe je de rest hebt ingesteld??

Mijn Specs: http://specs.tweak.to/13683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wordt de kaart wel gedetecteerd in de router? Anders ff helpdesk van linksys bellen, die helpen je hier wel mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narf717
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 16:07
Het lampje op de kaart knippert wel...

Ik zal evengoed linksys even bellen, bedankt voor zover :)

Mijn Specs: http://specs.tweak.to/13683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Narf717 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:31:
Het lampje op de kaart knippert wel...

Ik zal evengoed linksys even bellen, bedankt voor zover :)
Als het goed is moet je in de web-interface van de linksys kunnen zien welk kaartje erin zit geeft naam weer normaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:09
Heren,

Hebben jullie nog nieuws hierover? Is het bijvoorbeeld bij jou nog gelukt, Narf717 :?.

• maxmaxmax
  • Laatst online: 05-12-2024
een schermschot:
Afbeeldingslocatie: http://www.maxmax.dds.nl/tweakers/wrt54g3gx.JPG
ik heb er wel een klokje voor de zekerheid tussen zitten en dit is firmware 2.10.17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopv
  • Niet online
De 2.10.17 firmware zou het mogelijk moeten maken om de WRT54G3G o.a. te rebooten via een SMS tekstbericht.

Heeft er iemand dat aan het werken gekregen?

(met excuses voor de topic-kaping ;-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen, heeft er ook ienamnd ervaring met de Huawei E620 kaart in de Linksys?

Vast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopv
  • Niet online
Ondertussen heb ik de info gekregen om resetten via SMS te laten werken.

Helaas is de combinatie van WRT54G3G met de Vodafone Mobile connect card zoals ik 'm gebruik nog steeds onstabiel.

Als je er een Cisco router achter hangt die een VPN tunnel bouwt komt de Linksys onder bepaalde omstandigheden (slecht UMTS signaal) in een onbruikbare toestand terecht, waar hij alleen uit kan komen met een power cycle of een reboot aktie vanuit de web interface. Een SMS reset aktie werkt dan ook niet meer.

Er staat een support call open bij Linksys business support maar daar zit geen enkele voortgang in, voor zover ik dat kan zien. Al met al ben ik niet enthousiast.
Pagina: 1