Toon posts:

Macbook in de VS kopen???

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
nou wil ik een apple notebook kopen...en vind ik de G4 net iets te traag..en een macbook die starten vanaf 1099 euro..EN 1099 dollar. (budget max 1000e)
omgerekend 875 euro. scheelt toch wel 225 euro door alleen in de VS de bestellen.
heeft iemand hier ervaring mee? als he tniet mogelijk is wordt het toch een g4... . je kan bij de apple store .com wel een macbook kopen en dan als optie aangeven dat je een westers keyboard & os wilt dus dat is geen probleem meer.

graag u mening :D

• AntiChris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-12-2025

AntiChris

Fulltime IJsland-fan

En það besta sem guð hefur skapað, er nýr dagur - Sigur Rós

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Er komen nog een hoop kosten bij om dat ding in NL te krijgen, je moet van alles extra gaan betalen en dan maakt het vrijwel niets meer uit waar je em besteld.

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 17:31
Prijzen in de VS zijn vaak ex btw dus houd rekening met BTW en invoerrechten. De prijs wordt dan:

1099 + 19% BTW + 6% invoerrechten?? kom je op bijna 1400 dollar, volgens mij kan je hem dan net zo goed hier kopen.

Plus dat je problemen KAN krijgen met garantie enzo, daar is hier ook kort geleden een topic over geweest.

Hail to the king baby!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 10:41

chem

Reist de wereld rond

Tsja, je mag op z'n minst beginnen met hier op GoT te zoeken naar het onderwerp. Als je dan nog vragen hebt, is het wellicht nuttiger om in die topics verder te gaan dan er nog 1 te beginnen.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.