Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Ik denk dat ik maar eens ga nadenken over een andere invulling van het projectvertegenwoordigersschap. Misschien meer wiki ofzow
Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Verwijderd
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!
Succes nog.
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Bedankt voor je inzet voor DPC
Die strijd hoeft hierdoor niet te stoppen hoor! En er staat vast wel een nieuwe PV opMegaflix schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 22:36:
Jammer, het project begon eindelijk weer een beetje vorm te krijgen door de hernieuwde subteamstrijd hier
[ Voor 30% gewijzigd door Frentik op 28-06-2006 23:22 ]
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Bedankt voor je inzet en veel plezier als normale user
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Die strijd stopt ook niet hoorFrentik schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 23:22:
Die strijd hoeft hierdoor niet te stoppen hoor! En er staat vast wel een nieuwe PV op
Dank voor je inzet en bemoedigende opmerkingen wanneer er moeilijkheden met SOB waren, dan wel de helpende handbieden aan newbies als ik (een jaar geleden)
Mijn oude DPC PV SoB onderschrift is verdwenen vandaag.
Is er een nieuwe PV-er op komst?
Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm
En waarom je onderschrijft ineens weg is? Geen idee, "overijverige" GoT-mod wellicht....
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
ben ik de enige die bij quick reply altijd op de verkeerde knop druk ? (post reply i.p.v. verstuur bericht) Gelukkig gaat de getypte text niet verloren..
[ Voor 31% gewijzigd door DukeBox op 18-03-2007 23:12 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
ik denk niet dat het nodig is 24/7 beschikbaar te zijn.DukeBox schreef op zondag 18 maart 2007 @ 23:11:
Helaas ben ik niet 24/7 beschikbaar anders had ik graag (weer) pv-er geworden. Misschien is er een mogelijkheid als co-pv-er ? Soms werkt het ook beter als je met z'n 2-en bent.. overleg, bijstand..
offtopic:
ben ik de enige die bij quick reply altijd op de verkeerde knop druk ? (post reply i.p.v. verstuur bericht) Gelukkig gaat de getypte text niet verloren..
Naar mijn inzicht is het al ruim voldoende als je een beetje op de hoogte bent van het project, je vaak de desbetreffende dpch leest en bereidt bent hier en daar mensen te helpen met problemen.
En qua tijdsinvulling kan je er zelf van maken wat je wilt. uurtje per week zou al prima zijn.
Daarnaast is het geen probleem om een aantal personen aan sob@d.o te hangen. Dus meerder kan wat mij betreft prima. Geeft het maar aan in dit topic en ik zorg ervoor dat het geregeld word
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Programmeren is net als spelen met Lego, alleen maak ik mijn eigen Lego stenen.