Toon posts:

DVD met/zonder timer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb videoopnames gemaakt van een examen wat ingestuurd moet worden voordat een vriendin officiëel een hogere graad in haar sport kan bereiken.

Nu stond de datum op de camera verkeerd ingesteld, en het gevolg hiervan is, dat er dus een 'verkeerde' timer in beeld komt (23 januari geeft hij aan)

Het grappige is, dat ik dit bestand in PowerDVD af kan spelen, en windows media classic en VLC, en dan is er géén timer, maar als ik met shrink 2 aparte videodelen aan 'elkaar' plak of wanneer ik het afspeel in WMP 10, er wél een timer is.

Heeft iemand enig idee hoe ik deze timer 'uit' het beeld zou kunnen slopen? Ik moet dat ding er namelijk helemaal niet inhebben.

Alvast bedankt _O_

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Met redelijk goede software (heb geen idee hoe het heet) kan je door middel van substaction-video de timer weg laten halen. Maar voor zover ik weet kan je een ingebrande timer, dus op je opname, niet zomaar eruit halen met iets als MovieMaker.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:32:
Met redelijk goede software (heb geen idee hoe het heet) kan je door middel van substaction-video de timer weg laten halen. Maar voor zover ik weet kan je een ingebrande timer, dus op je opname, niet zomaar eruit halen met iets als MovieMaker.
Maar hij is dus niet 'ingebrand', hij is 'los' aangezien hij níét afspeelt in bijv. Videolan center of iets dergelijks. Hij speelt echt alleen af in WMP en als ik met shrink 2 delen 'bundel' en het brand en afspeel is de timer er ook.

• MAX3400

MAX3400

Probeer het eens met VirtualDub (of de mod ervan) en anders met een trial-versie van Adobe Premiere.

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:35:
Probeer het eens met VirtualDub (of de mod ervan) en anders met een trial-versie van Adobe Premiere.
Adobe premiere ga ik eens naar kijken, daarvoor alvast dank. Jullie horen nog van me ;)

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:35:
[...]

Adobe premiere ga ik eens naar kijken, daarvoor alvast dank. Jullie horen nog van me ;)
* MAX3400 is meervoud? :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 28-06-2006 11:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
:D Niet goed op de nicknames gelet :')

Of nee wacht, ik dacht dat je een gespleten persoonlijkheid hebt, net als ik
- nee dat dacht je helemaal niet
Helemaal wel!
- helemaal niet leugenaar
Oef flikker toch op man!
- hoepel zelf op

:')

Edit:

Oke, het eerste probleem is dat adobe premiere pro geen .vob files ondersteund. Op deze manier kan ik ze ook niet bewerken dus.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 11:58 ]

Pagina: 1